Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربی نراتزوری آماده ترک میلان؛ کونته به فکر جایگاه زیدان است

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2021
عضو شوید
گاتزتا دلو اسپورت و کوریرو دلو اسپورت هر دو مدعی شده‌اند که آنتونیو کونته مربی اینترمیلان قرار است راهش را با این باشگاه جدا سازد.

به گزارش اسپوتنیک؛ آنتونیو کونته پس از قهرمانی در سری آ، از گفتگو با رسانه‌ها پرهیز کرده و بدترین ترس هواداران نراتزوری در آستانه تحقق است زیرا دو رسانه‌ای معتبر کوریرو و گاتزتا ادعا می‌کنند که این مربی قصد ترک اینتر را دارد.

انتظار می‌رفت این مربی 51 ساله اینتر را در فصل 2021-22 هدایت کند اما با این حال، مشکلات جدی اقتصادی میلانی‌ها می‌تواند منجر به کنار رفتن کونته در این تابستان شود زیرا گروپ سونینگ مالک اینتر می‌خواهد که هزینه‌ها را کاهش دهد و از همه بازیکنان تیم اول خواسته‌ 20% از دستمزد شان را کاهش دهند و در عین حال به دنبال سرمایه بیشتر برای تقویت تیم برای فصل  آینده می‌باشد.

کونته انتظار داشت که در پنجره آینده پول بیشتری به منظور حفظ تسلط اینتر در قله سری آ جمع کند و گفته می‌شود که وی قرار است در روزهای آینده با ژانگ دوباره دیدار نماید تا جزئیات فسخ قراردادش را تنظیم کند که برای مربی ایتالیایی حدود 5.2 میلیون پوند هزینه دارد.

غول میلانی قرار است طی 48 ساعت آینده این تصمیم را رسمی کند و آماده است از ماکس آلگری بخواهد که نیمکت اینتر را برعهده بگیرد در حالی‌که مربیانی دیگری چون مائوریسیو ساری و سینیسا میهایلوویچ نیز در لیست قرار دارند. کونته در حال حاضر بیش از 12 میلیون یورو در هر فصل درآمد دارد و جدایی او ممکن است در آینده بازیکنانی مانند اشرف حکیمی، لاوتارو و لوکاکو که به سرمربی نزدیک هستند تأثیر بگذارد.

البته عدم اطمینان این مربی 51 ساله در اینتر می‌تواند پای تاتنهام را پیش بکشد زیرا دانیل لوی ئیس این باشگاه تلاش می‌کند تا پس از یک فعالیت طاقت فرسا نام بزرگی را برای جانشینی ژوزه مورینیو بدست آورد. به نظر می رسد که لوی با انتصاب یک مدیر جدید برای نیمکت داغ اسپرز فاصله زیادی داشته باشد، جولیان ناگلسمن، هانس دیتر-فلیک، اریک تن هاگ و برندان راجرز همگی پیشنهاد رئیس تاتنهام را رد می‌کنند.

برنابئو مشرط است؟

با این آخرین تحول، بار دیگر نام کونته به طور حتم با نیمکت سانتیاگو برنابئو گره خورده است زیرا آینده زین الدین زیدان در مادرید معلق است. کونته در ماه نوامبر گذشته پس از بازی اینتر در لیگ قهرمانان در والدبباس، در گفتگو با رسانه‌ها اعتراف کرد که در گذشته "در موارد مختلف" به پیوستن به رئال مادرید نزدیک بوده است. اگر زیزو تصمیم بگیرد که از مادرید جدا شود، کونته کاندیدای اصلی پُر کردن جای خالی مربی فرانسوی خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала