Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد و بیل؛ دو مشکل میلیونی برای رئال مادرید

© REUTERS / PETER POWELLزيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي
زيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2021
عضو شوید
ادن هازارد و گرت بیل هر دو بازیکن کهکشانی برای مادریدی‌ها مشکل ساز شده‌اند، آنها باید دستمزد شان را کاهش دهند تا بتوانند با تمدید قرارداد روبرو شوند.

به گزارش اسپوتنیک؛ گرت بیل و ادن هازارد هر دو با قراردادهای طولانی و سنگین به مشکلات اقتصادی و جدی رئالی‌ها بدل شده‌اند، تیمی که باید بتواند دستمزدش را کاهش دهد تا خرید نماید و برخی‌ها را تمدید نماید.

هنگامی که فصل 21-2020 بسته شد، دفاتر تیم‌ها شروع به تهیه اخبار تابستانی می‌کنند: پیش بینی می‌شود که به دلیل بحران اقتصادی ناشی از ویروس کرونا، خریدهای زیادی انجام نخواهد شد، فقط برخی از تیم‌های قدرتمند در این قاره می‌توانند در بازار قدم جدی بگذارند اما یک بازار شلوغ را می‌توان شاهد بود.

یکی از اصلی‌ترین کاندیداها برای بهم زدن این بازار خروج رئال مادرید است. به خصوص برای دو بازیکنی که در ترکیب سفید فعال هستند و حداقل شرایط لازم در این فصل را برآورده نکرده‌اند: ادن هازارد (30 ساله) و گرت بیل (31). دو مشکل میلیونی که دستمزد هر دو از رئال در هر فصل حدود 30 میلیون ناخالص می‌شود که با عملکرد آنها در زمین مطابقت ندارد.

ادن هازارد در آخرین تمرین رئال قبل از رویارویی با ویارئال دوباره از ترکیب کنار رفت. بیل که تمام فصل را به صورت قرضی در تاتنهام به سر می‌برد، تهدید به ماندن در فصل آینده می‌کند، آخرین موردی که به عنوان بازیکن رئال ترک کرده است. برای بسیاری از هواداران مادریدی، هیچ یک از آنها نباید در آینده به پوشیدن لباس سفید ادامه دهند.

 

هازارد

هازارد به بدترین پرونده تبدیل شده است. دیروز، بازیکن بلجیمی دیده می‌شود که قبل از شروع بازی برابر ویارئال در تونل دسترسی به زمین با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه و لوکاس واسکز هم تیمی‌اش صحبت می‌کند. به نظر می‌رسید که رهبر عالی در مورد آخرین مصدومیتش توضیحاتی را از او می‌خواهد: اضافه بار عضله در ران راست که مانع از حضور او در برابر تیم ویارئال شد. ستاره بلجیمی فقط با 532 دقیقه پخش شدن در 14 حضور در لیگ فصل را تعطیل کرد ووی حتی یک مسابقه لیگ را به اتمام نرسانده است.

در تمام مسابقات او به سختی 896 دقیقه بازی کرده است: حتی به 9 بازی کامل نرسیده است. رئال مادرید 52 بازی در همه رقابت‌ها انجام داده است. هموطن او کورتوا تنها یک بازی را از دست داده: جام کوپا دل ری مقابل آلکوایانو در جنوری 2021.

View this post on Instagram

A post shared by Eden Hazard (@hazardeden_10)

وضعیت او زیدان و هواداران را ناامید کردهه است. زیزو نمی‌دانست یا نمی خواست جزئیات بیماری را که مانع از حضور وی در آلفردو دی استفانو برای کنار گذاشتن کارزار با قمار برای کسب عنوان لیگ شد، توضیح دهد و یا این‌که: "چیزی اتفاق افتاده است. نه زیاد، اما ما نمی‌خواهیم ریسک کنیم. اگر او امروز (تا جمعه) با تیم تمرین نکند، به این دلیل است که مشکلی برای او پیش آمده است. این کار شامل عصبانیت مربی است که بخشی از هواداران  سفید با او همنظر هستند. ستاره بلجیمی که به دلیل عملکرد بسیار ضعیف خود در آگست سال 2020 در برابر منچسترسیتی مورد انتقاد شدید قرار گرفت، با عبارتی که به مرور زمان ویرانگر است، سعی کرد رودخانه انتقادات را جلب کند. سپس گفت: "من در فصل دومم قضاوت خواهم شد."خوب، اگر به خاطر کاری باشد که او در طول فصل انجام داده، این حُکم تلخ است. یک زمین بایر: چهار گل زده: یکی به هوئسکا ، دیگری به آلاوز، یک گل به سویا و بقیه از پنالتی به اینتر در لیگ قهرمانان ...

 

گرت بیل

اتفاق مشابهی در مورد بیل رخ می‌دهد. در آخرین مسابقه فصل گذشته بود که او خودش از زیدان خواست که او را اجازه جدایی بدهد. فعالیت او در تاتنهام نامنظم است: او در 34 بازی شرکت کرده و با تیم لندنی 16 گل (در 1667 دقیقه) به ثمر رسانده است. اما او فقط یک جلسه از این 33 نفر را به اتمام رسانده است ... به درخواست مورینیو و به صورت قرضی او وارد لندن شد، به نظر می‌رسید همه چیز نشان می‌دهد که مرد ولزی قصد دارد با امتیازات خود در تیم سابق‌اش برگردد: یوروکاپ که بلافاصله آغاز می‌شود، اگرچه آخرین دوئل او با اسپرز یک خاطره خوب وی بود: او در دقایق پایانی برابر لستر دو برابر کرد و تاتنهام را وارد لیگ کنفرانس جدید نمود.

View this post on Instagram

A post shared by Eden Hazard (@hazardeden_10)

با این حال، ناامیدی مربی پرتگالی به اصطلاح در بهترین روزهایش به عنوان کاردیف اکسپرس بسیار خوب بوده است. روابط آنها یک مبارزه مداوم از توجه، رابطه مربی به بازیکن و از بازیکن به مربی بوده است. جدایی مورینیو باعث آرامش جَو شد. نماینده او، جاناتان بارنت بار دیگر بازگشت احتمالی ستاره ولزی را به صحنه آورد و تا سال 2022 قرارداد دارد و تصمیم باشگاه این است که دیگر پیراهن سفید را نپوشد. آخرین ایده او این است که به رئال برگردد و سپس بازنشسته شود. در هر صورت، مادرید حدود 60 میلیون یورو ناخالص به هر دو پرداخت می‌کند: مشکل بزرگ در کاهش حقوق و دستمزد، فروش هر دو بازیکن است. آیا امکان پذیر خواهد بود؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала