Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقامت خانواده رونالدو در گران‌ترین خانه پرتگال

© REUTERS / Jon NazcaПортугальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019
Португальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو خانه‌ای با بیش از 7 میلیون یورو خریداری کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو ستاره پرتگالی که هنوز تکلیف اینده اش مشخص نیست، تعطیلاتش را در حالی آغاز کرده است که باید به زودی به اردوی تیم ملی پرتگال برای حضور در یورو ملحق شود.

 این مهاجم تصمیم گرفته است که به کشورش برگردد و چند روز استراحت کند که البته این بار در خانه جدیدش اقامت خواهد کرد: گران ترین خانه کشور پرتگال با ارزش 7.3 میلیون یورو. در حقیقت شب گذشته رونالدو در حال خروج از این خانه رویت شده و به همین خاطر کاملا اطمینان می رود که این روزها در آن جا اقامت می کند.

این خانه در منطقه روا کاستیلیو در شهر لیسبون قرار گرفته است. ستاره پرتگالی در این آپارتمان شیک و 20 طبقه اقامت دارد. البته تعداد خانه های این آپارتمان 14 تاست چرا که برخی از خانه ها دوطبقه یا همان دوبلکس هستند. ستاره پرتگالی در بالاترین طبقه این آپارتمان اقامت دارد.

کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز بدین ترتیب به همراه فرزندانشان در گران ترین خانه پرتگال زندگی می کنند. دکوراسیون این خانه توسط پنج متخصص ویژه طراحی شده است و تخت دونفره آن نیز بسیار مجلل و شیک است و از طریق یک جرثقیل به آن جا منتقل شده است. این خانه آپارتمانی سقفی بلند دارد، بسیار نورانی است و می توان در آن از منظره زیبای شهر لیسبون لذت برد.

اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم، اتاق اصلی خانه یک حمام شخصی و یک جکوزی با چشم اندازی به سمت شهر لیسبون دارد. از سویی اگر ساکنان به دنبال حریم شخصی بیشتر باشند، می توانند به اتاق کوچکی بروند که به کل خانه دید دارد.

اتاق ناهارخوری نیز یک اتاق بسیار بزرگ است که برای برگزاری مهمانی ها و جمع شدن کل خانواده مناسب است. البته شیک ترین بخش خانه مربوط به تراس آن است که فردی که بالاترین طبقه این آپارتمان را خریده می تواند از آن لذت ببرد. در تراس، یک استخر با چشم اندازی به کل شهر قرار گرفته است و در طول روز نیز می توان در آن جا آفتاب گرفت. 

رونالدو برای تمرین کردن هم نیازی به خروج از خانه نخواهد داشت چرا که یک سالن بدنسازی با تمامی تجهیزات در این خانه وجود دارد. بچه های رونالدو نیز می توانند از سالن سینما، اتاق بازی و یک کتابخانه در این این آپارتمان شیک استفاده کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала