Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب ویارئال – یونایتد؛ تقابل کاوانی و مورنو، نوک‌های 7 زهرآگین

© AP Photo / Claude Parisلیگ اروپا
لیگ اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2021
عضو شوید
ترکیب ابتدایی دو تیم ویارئال و منچستریونایتد برای فینال یورو لیگ که تا دقایقی بعد در کشور لهستان برگزار میشود منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک، امشب (چهارشنبه) از ساعت 11:30 به وقت افغانستان از چهارچوب مرحله فینال لیگ اروپا، دو تیم ویارئال و منچستریونایتد به مصاف هم خواهند رفت.

 شیاطین سرخ برای رسیدن به فینال از سد تیم‌های سوسیه‌داد، گرانادا و آ اس رم گذشت و از آن طرف هم، ویارئال با شکست سالزبورگ، دینامو زاگرب و آرسنال به فینال رسید.

این پنجمین حضور اونای امری در فینال لیگ اروپاست. این سرمربی اسپانیایی در چهار حضور قبلی خود در فینال، سه بار به مقام قهرمانی رسیده و فقط به همراه آرسنال نتوانسته به این عنوان دست پیدا کند. 

اوله گونار سولسشر هم می‌خواهد به اولین جام اروپایی خود در منچستریونایتد دست پیدا کند. آن‌ها در لیگ به مقام نایب قهرمانی رسیدند و روی کاغذ از نظره مهره و بازیکن، برتری محسوسی نسبت به حریف اسپانیایی خود دارند. 

ترکیب دو تیم به شرح زیر می‌باشد؛

ویارئال: گرونیمو رولی، خوان فویث، رائول آلبیول، پائو تورس، آلفونسو پدرازا، یریمی پینو، اتین کاپو، دنی پارخو، مانو تریگوئرس، جرارد مورنو و کارلوس باکا

سرمربی: اونای امری

​منچستریونایتد: داوید دخیا، لوک شاو، ویکتور لیندلوف، اریک بایی، آرون فن بیساکا، اسکات مک‌تامینای، پل پوگبا، میسون گرینوود، برونو فرناندز، مارکوس رشفورد و ادینسون کاوانی

سرمربی: اوله گونار سولسشر:

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала