Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق لاپورتا با مسی؛ کاپیتان تا 35 سالگی می‌ماند

© REUTERS / Albert GeaLionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا رئیس بارسلونا با لیونل مسی برای تمدید قرارداد دوساله به توافق رسید.

به گزارش اسپوتنیک؛ خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با لیونل مسی برای دو فصل با بارسا به توافق رسیده و او امیدوار است که به زودی رسمی شود، تا بعداً بتواند امضای کان آگوئرو را نیز تأیید کند.

"ال کاندفیدنشیال"گزارش کرده که فوق ستاره آرجانتینی  که قراردادش با باشگاه کاتالانی در 30 جون پایان می‌یابد، قبلاً با خوان لاپورتا توافق کرده که آن را برای دو فصل دیگر تمدید نماید. یعنی تا جون 2023، زمانی که او 35 ساله می‌شود و برای 18 سال در تیم اصلی بارسا خواهد بود، 23 سال کمتر از زمانی که از نیوولز در سن 13 سالگی وارد لاماسیا گردید. تمدید قرارداد مسی یکی از 10 وعده بزرگ انتخاباتی لاپورتا در طول انتخابات بود که وی با شکست ویکتور فونت و تونی فریکسا روبرو شد، از این رو رئیس بارسا و خورخه مسی، پدر و نماینده او، تا رسیدن به توافق، مکالمه‌های متنوعی داشته است. اگرچه شرایط نهایی اقتصادی و به ویژه شرایط پرداخت منوط به نتیجه حسابرسی جامعی است که باشگاه کاتالان در حال انجام است، اما هدف هر دو طرف امضای تمدید در اسرع وقت می‌باشد.

با این حال، خورخه مسی قبلاً در اولین ملاقات با لاپورتا که یک ماه پیش TV3 در مورد آن گزارش داده بود، ادعا کرده، تا حدی که انتظار داشت پسرش قبول کند نیمی از برگه فعلی خود را جمع کند. البته، در مورد او همانطور که روزنامه "ال موندو" فاش کرد، ما در مورد 138 میلیون یورو بین ثابت و متغیر در هر فصل صحبت می‌کنیم. دقیقاً به همین دلیل است که فرمول تخیلی پرداخت 10 سال حقوق جدید وی به دنبال آن جستجو شده است، زیرا هدف این است که لئو وقتی کفش‌های خود را آویزان می‌کند همچنان به باشگاه متصل باشد.

مسی آخرین بازی را برابر ایبار در لالیگا انجام نداد، در حالی‌که او 30 گل زده، رونالد کومان به وی استراحت داد و لئو چند روز را با خانواده‌اش گذراند و این هفته به کشورش پرواز کرد، جایی که از 13 جون کوپا آمریکا آغاز می‌شود و آرجانتین میزبان آن خواهد بود. در گروه A تیم ملی کشورش با بولیوی، اروگوئه، چیلی و پاراگوئه روبرو می‌شود، در حالی که در گروه B تیم‌های ملی کلمبیا، برزیل، ونزوئلا، پرو و ​​اکوادور بازی می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала