آغاز فروش تفنگچه های ضربه ای روسیه به خارج

© Sputnik / Aram Nersesyan /  مراجعه به بانک تصاویر تفنگچه های ضربه ای کلاشینکوف روسیه
 تفنگچه های ضربه ای کلاشینکوف روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
عضو شوید
سرویس مطبوعاتی شرکت دولتی Rosoboronexport اطلاع داده است که بخشی از تسلیحات کوچک مدرن SR.3M را برای نیروهای خاص به یکی از کشورهای خارجی عرضه می کند.

به گزارش اسپوتنیک، Rosoboronexport  خبرداده است که تنفگچه کوچک ماشیندار و مدرن SR.3M  با کالیبر 9 میلی متر را به یک شریک خارجی عرضه می کند.

ماشیندار AK 308 در نمایشگاه  اردو - 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2018
نمایش ماشیندار جدید کلاشینکوف АК-308

تفنگچه تهاجمی SR.3M با میل 136 میلی متر برای مرمی های ویژه SP5 و SP6 9x39 میلی متر با سرعت گلوله اولیه 310 متر فی ثانیه طراحی شده است. از چنین تنفگچه ها در فواصل کوتاه، از جمله در مناطق متراکم شهری، اجتماع مردم استفاده کرد.

کمپنی اسلحه سازی خبر داد ه است: "ویژگی اصلی تفنگچه تعرضی- بی صدا می باشد و آن چنین امکان را میسر می سازد تا تفنگچه تعرضی را برای نبردهای نزدیک به یک تفنگ تک تیرانداز تمام عیار تبدیل کنید که توانایی برخورد مؤثر با اهداف در فاصله بیش از 300 متر را دارد. یک شریک خارجی قرارداد جدیدی را برای خریداری تفنگچه های تهاجمی SR.3M امضا شده است. "، - در خوشه اسلحه" Rostec "گفت.

SR.3M برای درگیری با اهداف محافظت شده توسط زره بدن شخصی و همچنین وسایل نقلیه غیر زرهی طراحی شده است. وزن تفنگچه تعرضی بی صدا با یک شاژور برای 30 مرمی 3.2 کیلوگرم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала