Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرازیر سیلی از مسج‌های توهین آمیز به راشفورد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس راشفورد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
مارکوس راشفورد   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
عضو شوید
مارکوس راشفورد پس از فینال لیگ اروپا موجی از پیام های نفرت انگیز دریافت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از بازی فینال لیگ اروپا میان ویارئال و منچستریونایتد که با برتری زردپوشان پایان یافت، مارکوس راصفورد مورد توهین نژادی آنلاین قرار گرفت.

به گفته وی پس از شکست چهارشنبه شب منچستر یونایتد در فینال لیگ اروپا در ضربات پنالتی، سیلِ از توهین‌های نژادی وارد حساب‌های اجتماعی‌اش شده است.

راشفورد از جمله فوتبالیست‌هایی بوده که طی یک سال گذشته همه گیری نژاد پرستی را در شبکه‌های اجتماعی سرزنش کرده‌اند اما تاکنون این مشکل فروکش نکرده است.

راشفورد در ادامه گفت كه یك معلم از جمله کسانی است كه به او پیام پ‌های نژادپرستانه می‌فرستد. این بازیکن همچنین از هواداری که گفته بود "سزاوار" توهین است، پاسخ آنها را به عنوان نمونه‌ای از ذهنیت ناامیدکننده‌ای که باید روزانه با آن کنار بیاید، مطرح کرد.

 

چه گفته شده؟

راشفورد در توییتر خود نوشت: "حداقل 70 پیام نژادی در حساب‌های اجتماعی من شمارش شده است. برای کسانی که تلاش می‌کنند احساس بدتری نسبت به حال من داشته باشند، موفق باشید."

بعداً وی افزود: "من بیشتر خشمگین هستم كه یكی از توهنی کنندگان كه كوهی از ایموجی‌های میمون را در DM من فرستاده بود، یك معلم ریاضی با نمای باز است. او به بچه‌ها آموزش می‌دهد."

بیانیه منچستر یونایتد

مدت زیادی از تجربه راشفورد نگذشته بود که این باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد و این توهین‌ها را محکوم نمود.

این تیم در توییترش نوشت: "پس از فینال [لیگ اروپا]، بازیکنان ما مورد توهین نژادپرستانه ننگینی قرار گرفتند. اگر هر نوع توهین یا تبعیض را مشاهده کردید، اقدام کنید و آن را گزارش دهید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала