Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلگری – نیوکمپ؛ مربی ایتالیایی جانشین کومان می‌شود؟

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Massimiliano Allegri, ex allenatore della Juventus
Massimiliano Allegri, ex allenatore della Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
عضو شوید
ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق یوونتوس که به عنوان گزینه جدی جانیشینی زیدان مطرح است، به بارسا پیشنهاد داده شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ماسیمیلیانو آلگری (53 ساله) که بین سال‌های 2010 تا 2014 مربی میلان و یوونتوس بین 2014 تا 2019 بود، به بارسا پیشنهاد شده تا در صورت عدم اتمام سال دوم قرارداد رونالد کومان روی نیمکت نیوکمپ بنشیند. در حالی‌که وی از دوسال به این طرف بدون تیم است.

آلگری در این فصل پیشنهادهای مختلفی از جمله آ اس رُم و تاتنهام داشته اما آنها چشم به راهِ تماس رئال مادرید و فلورنتینو پرز رد کرده است. با این حال، در روزهای اخیر حدس و گمان در مورد تداوم حضور زیدان وجود دارد، بنابراین تمایل او برای پایان در سانتیاگو برنابئو کم رنگ می‌شود. حالا که نیمکت بارسا را ​​می‌توان در محدوده قرار داد، یک واسطه دوباره به او پیشنهاد داده که اطمینان حاصل کند که او پیشنهاد باشگاه کاتالان را مثبت ارزیابی می‌کند. پیش از این وقتی بارسا قصد داشت ارنستو والورده را در تابستان 2019 اخراج کند، نام احتمال داده شده بود.

به هر حال آلگری در تمام املاک موجودیت بارسلونا اتفاق نظر کلی ندارد. امضای وی بحث ایجاد می‌کند و مشخص نیست که اگر در آخر پیروی نکند، می‌تواند جانشین کومان شود. او پروفایل خود را به عنوان یک تکنسین معتبر و مستبد دوست دارد اما به یک پروژه طولانی مدت احتیاج دارد که در ابتدا در برنامه‌های خوان لاپورتا رئیس بارسا نمی‌گنجد. آلگری در حال حاضر منتفی خواهد بود، اگرچه چون بازار وجود دارد و وضعیت باشگاه نمی‌تواند "نه" قطعی باشد.

آلگری پس از یک بازیکن حرفه‌ای در تیم‌های مختلف سری A مانند پسکارا یا ناپولی، مربیگری ساسولو (2007-08)، کالیاری (10-2008)، میلان (2010-14) و یوونتوس (2014-19) را با بازیکنان معروفی سپری کرده که طی آن شش اسکودتو(1 با میلان و 5 با یوونتوس)، چهار کوپا د ایتالیا (سه با یوونتوس) و سه سوپرجام ایتالیا (یک با میلان و دو با یووه) را نیز وارد ویترین افتخارات خود نموده است.

حالا با وجود دوسال دوری از مربیگری؛ او دوست دارد روی نیمکت یک تیم بزرگ بنشیند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала