Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدواری رییس فدراسیون فوتبال فرانسه به ماندن امباپه در پی‌اس‌جی

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
عضو شوید
رییس فدراسیون فوتبال فرانسه امیدوار است که مهاجم ملی پوش کشورش در پاری‌سن‌جرمن بماند.

به گزارش اسپوتنیک، نوئل له گرات، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه ابراز امیدواری کرد که کیلیان امباپه به فوتبالش در پی‌اس‌جی ادامه دهد.

کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2021
ورزش
پی‌اس‌جی امباپه را ندهد؛ پلن بی هالند است

به گزارش اسپوتنیک، سران باشگاه پاری‌سن‌جرمن برای تمدید قراداد کیلیان امباپه تاکنون به توافق نرسیده اند. با این وجود، آینده این ستاره 22 ساله در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که او فصل آینده هم در پاریس خواهد ماند یا خیر.

در همین رابطه، نوئل له گرات، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه ابراز امیدواری کرده است که این ستاره ملی پوش به حضور در پاریس ادامه دهد.

او در گفتگویی این خصوص اظهار داشت:«نظر من کاملا روشن و واضح است و امیدوارم قراردادش را پاری سن ژرمن تمدید کند. دوست دارم امباپه در فرانسه و پارک دوپرنس بماند. امباپه جوان است و هنوز چالش‌های زیادی پیش روی پاری‌سن‌جرمن قرار دارد. البته من بابت این موضوع، نگران نیستم، اما ترجیح می‌دهم که بازیکنی در این سطح، در فرانسه بماند.»

امباپه یک فصل درخشان فردی دیگر را در پی‌اس‌جی تجربه کرد. او در چهل و هفت بازی با پیراهن پاریس به میدان رفت و موفق به زدن چهل و دو گل نیز شد. امباپه به همراه تیمش در این فصل موفق به کسب کوپا فرانسه شد، اما در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ فرانسه ناکام بود.

شاگردان پوچتینو در لیگ به مقام نایب قهرمانی رسیدند و در لیگ قهرمانان نیز با شکست مقابل منچسترسیتی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала