Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جشن قهرمانی ویارئال در لیگ اروپا، جامی جدید برای زیردریایی‌ها و آشنا برای امری+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ویارئال
ویارئال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
عضو شوید
ویارئال با غلبه بر منچستریونایتد در ضربات پنالتی فاتح فینال لیگ اروپا شده و قهرمان این رقابت ها شد.

به گزارش اسپوتنیک، ویارئال با شکست منچستریونایتد موفق شد در لیگ اروپا به مقام قهرمانی برسد. اونای امری، سرمربی ویارئال بدین ترتیب برای چهارمین بار در این جام به قهرمانی رسید. او پیش‌تر سه بار پیاپی با سویا توانسته بود در این تورنومنت به قهرمانی برسد و به نوعی متخصص فتح لیگ اروپا شود و اکنون با ویارئال این عنوان را تکرار کرده است.

​امری بعد از دوران سخت در آرسنال یک چالش دشوار دیگر یعنی هدایت زیردریایی های زرد را پذیرفت. این سرمربی اسپانیایی امروز موفق شد با ویارئال به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ اروپا دست پیدا کند تا نشان دهد که انتقادات از او تا حدودی بی رحمانه بوده است.

​ امری با ویارئال برای قهرمانی در لیگ اروپا یک تیم انگلیسی یعنی منچستریونایتد را شکست داد و جالب اینکه زمانی که در سویا بود هم در یکی از قهرمانی های خود در فینال لیگ اروپا، یک تیم انگلیسی دیگر یعنی لیورپول را شکست داده بود و بدین ترتیب می توان با قاطعیت تمام، اونای امری را متخصص قهرمانی در لیگ اروپا نامید.

این مربی در پی اس جی دوران ناموفقی در لیگ قهرمانان اروپا داشت اما با تیم هایی مثل سویا و ویارئال عملکرد بسیار خوبی در لیگ اروپا داشته است و نشان داده که یک مربی برای این سطح از فوتبال است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала