ترور یکتن از فرماندهان خیزش مردمی در ولسوالی امام صاحب کندز

© Kunduz PGO Activities and update new of Kunduz Provinceترور یکتن از فرماندهان خیزش مردمی در ولسوالی امام صاحب کندز
ترور یکتن از فرماندهان خیزش مردمی در ولسوالی امام صاحب کندز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
عضو شوید
دفتر رسانه ای مقام ولایت کندز از ترور یکتن از فرماندهان خیزش مردمی ولسوالی امام صاحب کندز خبر داد. 
دستگیری مسئول استخبارات طالبان برای ولسوالی امام صاحب در کندز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
دستگیری مسئول استخبارات طالبان برای ولسوالی امام صاحب در کندز

به گزارش اسپوتنیک، دفتر رسانه ای مقام ولایت کندز با نشر خبرنامه ای نوشت: با تاسف اطلاع حاصل نمودم که یکتن از مجاهدین، بزرگ قوم ولسوالی حضرت امام صاحب و یکتن از فرماندهان خیزش مردمی آن ولسوالی حاجی صاحب سلطان محمد همکار از سوی دشمنان مردم افغانستان در منطقه قونجغه آن ولسوالی به شهادت رسید.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که حاجی صاحب همکار دوشادوش نیروهای امنیتی و دفاعی خویش از خاک ونوامیس ملی کشورش دفاع مینمود، خداوند شهادتش را قبول برای خانواده، عزیزان و بستگان شان عرض تسلیت دارم.
دفتر رسانه ای مقام ولایت کندز افزوده است، که در پایان به مردم باعزت ولایت کندز و خانواده حاجی صاحب سلطان محمد همکار اطمینان میدهم که نیروهای امنیتی و دفاعی شان انتقام حاجی صاحب را میگرد و هیچگاه نمیگذارند که دشمنان مردم افغانستان به اهداف شوم شان برسند.

در همین حال، ذبیح الله مجاهد هم از کشتن این فرمانده خیزش مردمی از سوی جنگجویان این گروه خبر داده نوشت: صبح امروز در منطقه قنجوغه ولسوالی امام صاحب ولایت کندز نیروی عملیاتی دشمن با واکنش مجاهدین مواجه شد. در جریان نبرد به شمول فرماندهی بنام همکار ۳ تن عسکر کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند.

او افزوده است، که به جنگجویان این گروه در این درگیری آسیبی نرسیده است.

یادآوری می کنیم، که ولایت کندز و به ویژه ولسوالی امام صاحب این ولایت یکی از ناامن ترین ولسوالی های این ولایت است، که در آن جنگجویان گروه طالبان حضور گسترده دارند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала