ستایش امریکایی‌ها از جنگنده مرموز روسی شبیه اف-16

© AP Photo / Krystal Ardreyستایش امریکایی‌ها از جنگنده مرموز روسی شبیه اف-16
ستایش امریکایی‌ها از جنگنده مرموز روسی شبیه اف-16 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
عضو شوید
امریکایی‌ها از جنگنده‌ تک موتوره مرموز شبیه اف-16 فایتینگ فالکن امریکایی ستایش کرده می‌گویند که ممکن این جنگنده‌ در آینده مورد پسند مشتریان خارجی قرار گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، مجله امریکایی پاپیولر مکانیکس در مقاله جدید اش نوشته است که جنگنده تک موتوره مرموز شبیه جنگنده‌ اف-16 فایتینگ فالکن امریکایی است و ممکن در آینده مورد پسند مشتریان خارجی قرار گیرد. این مجلۀ امریکایی از جنگنده‌های ستایش کرده که هنوز ساخته نشده است.

این مجله به پست وبلاگ bmpd که در لایو ژورنال منتشر شده است، جایی که یک عکس از «قطعه‌ای از مدل یک پروژه جنگنده ناشناخته بر روی میز کار یوری بوریسوف معاون نخست‌وزیر روسیه نشان داده شده است» توجه خود را جلب کرده است.

این مجله امریکایی می‌گوید که صحبت در مورد یک جنگندۀ تک موتوره است که پیش از این در ماه می یک منبع در صنعت‌ طیاره‌سازی از ایجاد خبر داده بود.

این مجله می‌نویسد که جنگندۀ رادارگریز ساخته شده در روسیه شباهت به جنگندۀ تک موتوره اف-16 فایتینگ فالکن دارد. «جنگنده‌های تک موتوره همچنان مفید هستند. آنها می‌توانند در خارج از کشور فروش خوبی داشته باشند. نسخه روسی [تک موتوره] اگر ارزان و مقرون به صرفه باشد، در آینده از محبوبیت خوبی برخوردار خواهد بود.

در ماه اپریل سال روان ، یونایتد ایرکرفت کورپوریشن (ابرشرکت هوافضا و صنایع دفاعی روسی است) گزارش داد که کار روی ایجاد یک پلت‌فرم جدید برای طیارۀ عملیاتی-تاکتیکی آغاز شده که بر اساس آن توسعه یک جنگنده‌ سبک برنامه‌ریزی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала