Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام خداحافظی پیرلو پس از اخراج+عکس

© REUTERS / MASSIMO PINCAپیرلو
پیرلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
عضو شوید
آندره آ پیرلو روز جمعه پس از اخراج از یوونتوس گفت که انتظار پایانی متفاوت را در دوره مربیگری خود در تیم ایتالیایی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، آندره پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از اخراج از هدایت این باشگاه تجربه حضور دربیانکونری به عنوان سرمربی را فوق العاده خواند.

پیرلو در پیامی اینستاگرامی نوشت:" اولین فصلم در یوونتوس به عنوان مربی به پایان رسید. سالی مشکل اما در هر صورت فوق العاده بود. وقتی یوونتوس با من تماس گرفت هرگز به خطرات قابل پیش بینی فکر نکردم. همیشه به این پیراهن علاقمند داشتم و می خواستم در پروژه ای که به من ارائه دادند در بالاترین سطح رقابت کنم. اگر به عقب برگردم همین تصمیم را می گیرم. می دانستم که قرار است دوره ای مشکل با مصائب و سختی ها را تجربه کنم اما سعی کردم به اهدافی که از من خواسته بودند، دست پیدا کنم."

پیرلو در حالی اخراج شد که دو جام کسب کرد و فاتح جام حذفی ایتالیا و سوپرجام ایتالیا شد و در لیگ ایتالیا نیز به رتبه چهارم رسید تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد اما در عین شگفتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط پورتو کنار رفت.  

مربی ایتالیایی در ادامه نوشت:" این چالش با وجود این که انتظار چنین پایانی را نداشتم باعث شد که در مورد آینده ام مطئن تر شوم. امیدوارم که همه چیز مملو از شادی باشد، مثل دورانی که به عنوان بازیکن داشتم. زمانش رسیده تا با چالش های جدیدی مواجه شوم. از خانواده یوونتوس و همه افرادی که در این فصل از من حمایت کردند، تشکر می کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала