Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چگونگی جذب «لوییس سوارز» از زبان سرمربی اتلتیکومادرید

© REUTERS / SERGIO PEREZسوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
عضو شوید
سرمربی ارجنتینی اتلتیکومادرید در مصاحبه‌ای درباره جذب سوارز که در قهرمانی تیم بسیار تاثیرگذار بود، حرف زد.

 به گزارش اسپوتنیک، دیگو سیمئونه، سرمربی آرجنتینی اتلتیکو مادرید توضیح می‌دهد که باشگاه چگونه برای جذب لوییس سوارز اقدام کرد.

Футболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2021
حمله تند سوارز به سرمربی بارسا: کومان یک انسان بی‌شخصیت است!
سرمربی اتلتیکو در گفتگویی در این خصوص انجام داده، اظهار داشت:«از روز اولی که با او حرف زدم خوشحال بودم. زمانی که در لیورپول بود نیز با او صحبت کرده بودم؛ در آن زمان به فکر جذبش بودیم ولی او بارسلونا را انتخاب کرد
سمیئونه در ادامه افزود:«زمانی که احتمال جذب او مطرح شد، با من تماس گرفتند و گفتند: نظرت درباره آمدن سوارز چیست؟ و من پاسخ دادم: جدی می‌گویید؟ سوال نپرسید، اقدام کنید، بگذارید با او حرف بزنم.به او زنگ زدم و اولین چیزی که گفتم این بود: ببین لوییز، ما نیاز به بردن داریم و تو نیز همچنین، درب باشگاه به رویت باز است.»
سرمربی قهرمان این فصل لالیگا در پایان اظهار داشت:«او با تمام سوالات حول محور خروجش از بارسلونا به باشگاه آمد و با اشتیاق یک پسر 20 ساله، می خواست نشان دهد که هنوز قدرت دارد. وقتی بازیکنی که عادت به پیروزی دارد، به تیمی ملحق شود که نیاز به پیروزی دارد، می تواند یک تصویر عالی را ترسیم کند.»

مهاجم اروگوئه ای اتلتیکو مادرید، را بارسا نخواست. او پس از جدایی تلخ از کاتالان ها به اتلتیکو پیوست و به این تیم کمک کرد تا پس از سالها در لالیگا به قهرمانی برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала