Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید وب‌سایت گل از وحید فقیر؛ مقایسه پدیده افغانستانی با زلاتان+عکس

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
عضو شوید
وحید فقیر ستاره اصالتاً افغانستانی باشگاه وایله بولد کلوب دنمارک مورد تمجید وب‌سایت معتبر گل قرار است.

به گزارش اسپوتنیک، وحیدالله وحید فقیر مهاجم نوک 17 ساله متولد وایله دنمارک است که اصالتاً افغانستانی است و برای باشگاه وایله بولدکلوب دنمارک بازی می‌کند.

وی متولد 29 جولای 2003 است و طبق گزارش حساب توییتری گل نیوز نخستین قرارداد حرفه‌ای خود را در 15 ساله‌گی امضا کرده است.

بر اساس گزارش گل نیوز، وی بخاطر بازی در نوک خط حمله و قامت بلند (185 سانتی متر) با زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم 39 ساله و باتجربه میلان مقایسه می‌شود.

​گل نیوز یک نقل قول از وی نیز نوشته است: " "اگر مردم فکر می‌کنند که من در زمین آزار دهنده هستم و من را دوست ندارند، این باعث قوی‌تر شدن من می شود."

این صفحه توییتری در ادامه می‌نویسد که وحید فقیر که فعلا عضو تیم ملی زیر 21 ساله‌های دنمارک است؛ آماده‌ی درخشش در رده‌‌ی ملی است.

در نهایت باید دید که آیا وحید فقیر مثل ندیم امیری ملیت کشور دیگر را می‌پذیرد و برای دنمارک بازی می‌کند یا این‌که مثل حسین زمانی پوشیدن پیراهن شیران خراسان را به بازی در بالاترین سطح فوتبال ملی ترجیح می‌دهد.

وب‌سایت همه ساله اقدام به معرفی استعدادهای برتر فوتبال جهان می‌کند و در نهایت بهترین استعداد فوتبال جهان که باید زیر 20 سال باشد را زیر نام "بهترین بازیکن نسل بعدی" معرفی می‌کند.

در سال 2020 آنسو فاتی وینگر تیم فوتبال بارسلونا عنوان بهترین بازیکن نسل بعدی را از آن خود کرد، گل برعلاوه انتخاب بهترین بازیکن زیر 20 سال، بازیکنان برتر زیر 20 سال و استعدادهای برتر دیگر را نیز به معرفی می‌گیرد.

در همین حال وحید فقیر نیز از سوی وب‌سایت گل به عنوان یکی از بازیکنان برتر نسل بعدی است و این مسئله افتخار بزرگی برای افغانستان به حساب می‎‌‌رود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала