Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان خسته و ناامید از رفتارهای بارسا

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
عضو شوید
رونالدکومان از رفتاری که باشگاه در هفته‌های اخیر با او داشته، آسیب دیده و ناامید شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان یک عبارت بزرگ دارد: بارسا بالاتر از همه چیز است، حتی افرادی که اکنون مسئول این موسسه هستند. او فکر می‌کند همه می‌روند اما باشگاه همیشه باقی می‌ماند. به همین دلیل، دیروز، امروز و همیشه، او بهترین‌ها را برای بارسا می‌خواهد. وقتی از او در مورد جدایی از بارسا پرسیده شد، کومان گفت: "بعد از تمرین در بارسا هیچ چیز بهتر نیست، شما نمی‌توانید آرزوی بیشتر داشته باشید. از نیمکت‌ها بازنشسته می‌شوم" او این‌گونه فکر می‌کرد که به سختی دو ماه پیش، به دلیل وجود بسیاری از شرایط آینده او در این باشگاه، جایی که او تا 30 جون 2022 قرارداد دارد، تیره و تار شده است.

کومان بعد از هر چیزی که منتشر شده و بعد از دو بار دیدن رسمی با خوان لاپورتا چه حسی دارد؟

اولین چیزی که می‌توان گفت این است که کومان متحیر است. به عبارت دیگر، او نمی‌تواند درک کند که چگونه ممکن است خوان لاپورتا که چندین بار به ملاقات او در سیوتات اسپورتیوا رفته، به یک رئیس مشکوک تبدیل شده، کسی که حتی در انتخابات تنها بر ماندن کومان تأکید داشت. رونالد پس از جا خوردن و تعجب صدمه دیده است. او معتقد است که لایق آنچه را که با او انجام می‌دهند نیست، زیرا این حرفه، اعتبار وی را تضعیف می‌کند و خطری را که وی برای آمدن به بارسا متحمل شده، عدالت را رعایت نمی‌کند.

او تیم خود را ترک کرد، (در حالی‌که بیکار نبود یا مانند رایکارد در سال 2003 به لیگ دسته دوم سقوط نکرده بود) و تصور نمود در زمانی‌که بارسا بدترین بحران تاریخ خود را تجربه می‌کرد که مقابل بایرن مونیخ 8-2 باخت و این آتش را او در کمپ نو خیلی زود "خاموش" کرد، زیرا کومان نشان داد توهم و روش جدیدی برای انجام کارها دارد. و این باعث خشم او می‌شود که برای خودش ارزشی قائل نیست که قبول کند این چالش است بدون اینکه در ازای آن چیزی بخواهد زیرا در جعبه تار عنکبوت وجود داشت. فقط "دست" آمد و با آنچه در آنجا بود همکاری کرد و از اکادمی بیرون کشید.

و بعد از حواس پرتی، تعجب و صدمه دیدن، باید صفت دیگری را اضافه کنیم: ناامید. او می‌داند که از حرفه‌ی "آلمانی" و "پلانس" پشتیبانی می‌کند و این باعث آرامش او می‌شود، اما هرگز انتظار نداشت که لاپورتا که در روز معرفی خود به عنوان رئیس بارسا بارها او را با آغوش گرفت. در 17 مارچ، خود او حتی اگر تیم با اتلتیکو مادرید مقابله کرده بود، 12 امتیاز آنها را کاهش داد، یا قهرمان جام کوپا دل ری شد، تنها عنوان در دو دوره گذشته، نمی توانست آن را در موقعیت‌اش تأیید کند.

کومان در آماده سازی تیم در ماه‌های گذشته با رامون پلانس در کنار هم کار کرده و اگر دپای و وینالدوم برای بارسا ثبت نام کنند به لطف مداخله رونالد خواهد بود، زیرا هر دو پیشنهاد بهتری نسبت به بارسا روی میز دارند. اگر آنها بیایند به دلیل بارسا بودن است، بله، اما همچنین به این دلیل که آنها می‌خواهند با مربی سابق خود ملاقات کنند.

رونالد با کارکنان‌اش، متئو آلمانی و رامون پلانس، بازگشت به کار برای فصل 22-2021 را برنامه ریزی کرده است. موارد معوق زیادی وجود داشته که به محض تأیید این که چه کسی روی نیمکت نیوکمپ می‌نشیند، باید قطعی بسته شود. رسماً و تا زمانی که خلاف آن گفته شود، این کومان خواهد بود. به همین دلیل مرد هالندی بسیار ناراحت است. او قرارداد دارد و باید به آن احترام گذاشت. از این رو لیست جایگزین‌هایی که در رسانه‌ها ظاهر می‌شوند برای او ناخوشایند بوده است. اگر لاپورتا، هیئت مدیره یا هر کس فکر کند که نه او و نه کارمندانش مجبور به ادامه کار در بارسا نیستند، این کار بسیار آسان است: آنها تصمیم می‌گیرند که آنها را اخراج کنند و سال قراردادی را که باقی مانده‌اند به آنها پرداخت می‌کنند. شرط بندی شده، دقیقاً همانطور که در مورد ده‌ها مدیر ارشد عالی که با دستمزد جدائی با شکوه اخراج شده‌اند، انجام شده است. با وجود همه اینها، کومان همچنان می‌خواهد سرمربی بارسا در فصل آینده باشد. او می خواهد و به نظر توانایی می‌رسد. بیش از هر زمان دیگری، زیرا بعد از یک سال حضور در نیوکمپ او بهتر از هر کس می‌داند که چه چیزی را لازم دارد و چه نیاز دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала