Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینجا در سیتی همه چیز دارم

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در نشست خبری پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، گواردیولا در مصاحبه پیش از بازی خود به حمایت شدن از سوی مدیران سیتی اشاره کرد و اعلام کرد این مسئله باعث شده از طرف بازیکنان هم مورد حمایت قرار گیرد.

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: "منچسترسیتی هرچه مربی‌اش بخواهد برای فراهم می‌کند. قطعا سرمایه‌گذارها کمک کرده‌اند و من آن را تکذیب نمی‌کنم اما تنها این مسئله نیست. من دوستانی در این سلسه مراتب دارم و بازیکنان هم من را به عنوان مربی قبول دارند زیرا من از طرف بالادستی‌ها حمایت می‌شوم. در کنار کادرم احساس راحتی می‌کنم و همه چیز دارم. نمی‌توانم چیزی بیشتری درخواست کنم و سعی دارم بهترین عملکردم را داشته باشم. به همین راحتی."

سرمربی تیم منچسترسیتی در ادامه افزود: "در یک مسیر قرار داریم و تصمیمات را با هم می‌گیریم. اشتباهات را با هم گردن می‌گیریم و با هم راه حل پیدا می‌کنیم. این‌ها دلایلی هستند که من قراردادم را 2سال دیگر تمدید کردم. نه تنها بابت کار با بازیکنان بلکه بابت کار کنار تمام اعضای باشگاه احساس راحتی باورنکردنی دارم. پس از کسب نتایج آن‌ها تصمیم می‌‌گیرند به کار ادامه دهیم و من بیشتر بمانم یا خیر اما قطعا با هم دوست خواهیم ماند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала