Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درگیری هوادارن چلسی و سیتی پیش از فینال UCL+ویدیو

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر درگیری هواداران فوتبال
درگیری هواداران فوتبال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2021
عضو شوید
شهر پورتوی کشور پرتگال شاهد درگیری طرفداران دو تیم انگلیسی چلسی و منچستر سیتی پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا بود.

به گزارش اسپوتنیک، فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 2020/21، فردا شب (شنبه) ساعت 23:30 به وقت افغانستان برگزار خواهد شد و باید دید که در نهایت کدام تیم می تواند به مقام قهرمانی در چمپیونزلیگ این فصل از رقابت ها برسد.

 این بازی قرار است که در ورزشگاه دراگائو که استادیوم اختصاصی باشگاه پورتو است برگزار شود. در واقع بازی در شهر پورتوی پرتگال برگزار می شود.

این بازی ابتدا قرار بود که در ترکیه برگزار شود اما در نهایت به پرتگال و شهر پورتو منتقل شد و اکنون در ورزشگاه دراگو برگزار خواهد شد.

 اما در شهر پورتوی پرتغال، هواداران چلسی و منچسترسیتی در خیابان با هم درگیر شدند و این درگیری ها نسبتا شدید بود به طوری که دخالت پلیس را در پی داشت و پلیس شهر پورتوی پرتگال مجبور شد وارد عمل شود تا به این درگیری ها خاتمه داده و شرایط را کنترل کند.

چلسی پس از 9 سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و منچسترسیتی هم برای اولین بار است که به فینال این رقابت ها می رسد و به همین جهت این بازی برای هواداران هر دو تیم بسیار مهم است. این درگیری میان هواداران چلسی و منچسترسیتی البته قدری هم عجیب بود و با دخالت پلیس خاتمه یافت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала