کشتن گربه ها و کبوتر ها/روش عجیب برای جلوگیری از شیوع کرونا در کوریای شمالی

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر کشتن گربه ها و کبوتر ها/روش عجیب برای جلوگیری از شیوع کرونا
کشتن گربه ها و کبوتر ها/روش عجیب برای جلوگیری از شیوع کرونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2021
عضو شوید
با توجه به افزایش موارد ویروس کرونا، مقامات کوریای شمالی دستور از بین بردن گربه ها و کبوتر ها را در مناطق مرزی صادر نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily NK مقامات کوریای شمالی دستور داده اند برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور، گربه ها و کبوترها را در مناطق هم مرز با چین نابود کنند.

نیویورک تایمز: به دلیل مبارزه با کرونا مردم در کوریای شمالی اعلام می‌شوند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2020
نیویورک تایمز؛ به دلیل مبارزه با کرونا مردم در کوریای شمالی اعدام می‌شوند

به گفته مقامات، حیوانات ویروس را از کشور همسایه به کوریای شمالی می آورند. خاطرنشان می شود كه یكی از خانواده های شهر هیسان به دلیل امتناع تحویل گربه خانگی خود به مدت 20 روز در انزوا قرار گرفتند.

این خانواده به دلیل امتناع ار دادن گربه خود برای کشتن به مقامات اطلاع دادند که گربه آنها مرده است. با این حال ، چند روز بعد ، حیوان در حصار در مرز بین کوریای شمالی و چین دیده شد. مسٌولان گربه را گرفته نتوانستند اما صاحب گربه مشخص شد. در نتیجه، گربه را بردند و خانواده در انزوا قرار گرفتند.

در اوایل ماه مه در کوریای شمالی در مورد خطر ابتلا به ویروس کرونا از طریق اعلامیه های تبلیغاتی ارسال شده از همسایه جنوبی این کشور به شهروندان هشدار داده شد .

سازمان بهداشت جهانی در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که بیش از یک سال پس از شیوع کرونا آمار رسمی ویروس کرونا در کوریای شمالی همچنان عدد صفر را نشان می دهد.

کوریای شمالی یکی از معدود کشورهایی است که هیچ گزارشی از ابتلا به ویروس کرونا را گزارش نکرده است؛ ویروسی که تاکنون بیش از 159 میلیون نفر در سراسر دنیا را مبتلا کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала