Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلابا: رئال در صدر فهرست گزینه‌هایم قرار داشت

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر داوید آلابا
داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2021
عضو شوید
مدافع جدید رئال مادرید در مورد باشگاه جدیدش صحبت کرد و اظهار داشت که این تیم در صدر فهرست گزینه‌هایش قرار داشته‌ است.

به گزارش اسپوتنیک، داوید آلابا ستاره اتریشی پس از به بن‌بست رسیدن مذاکرات تمدیدش با بایرن و عصبانیت باشگاه مونیخی از این اتفاق، کارش در آلمان تمام شد و در پایان فصل از این تیم خداحافظی کرد.

David Alaba - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
ورزش
فوری؛ آلابا به رئال مادرید پیوست

وی روز گذشته پس از کش‌وقوس‌های فراوان به رئال مادرید پیوست و یک روز پس از رسمی شدن این خبر با بیلد گفت‌وگویی انجام داد و رئال را گزینه نخست خودش عنوان کرد.

او در این مورد گفت:" سیزده سال در بایرن بودم. جام‌های زیادی بردم و لحظات بی‌نظیری داشتم که هرگز فراموش نمی کنم اما انگیزه بالایی برای چالش حضور در رئال پس از یورو دارم.  گزینه‌های زیادی مورد نظر من نبودند و رئال مادرید در صدر فهرست گزینه‌های من بود. بایرن مونیخ نیز همین طور چرا که یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا هستند. تاریخچه و سنت‌شان خیلی خاص است.  در رئال مادرید در همه بازی‌ها به دنبال بردن خواهم بود و می‌خواهم هر سال همه جام‌ها را ببرم. در بایرن این انگیزه برای بردن و این عطش جام‌ها درونی شده بود. رئال مادرید هم به این مورد نیاز دارد. تجربه و کیفیتم درون زمین می‌تواند مفید باشد. بازیکنان بزرگی با جام‌های بزرگی در تاریخ رئال بوده‌اند. می‌خواهم به آن‌ها ملحق شم و بخش مهمی از تاریخ رئال را در کنار هوادارانش بنویسم. این دوره جدیدی برای خودم و خانواده‌ام است و می‌خواهم به عنوان یک بازیکن و یک ورزشکار رشد کنم."

این بازیکن در حالی چنین اظهاراتی را مطرح کرده‌است که شدیداً مورد توجه چلسی، بارسلونا و منچسترسیتی قرار داشت اما رئال را انتخاب کرد زیرا رویای کودکی‌اش پوشیدن پیراهن کهکشانی‌ها بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала