Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکایت از رونالدو به دلیلی عجیب!

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس
كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو به خاطر ساختن یک آلاچیق شیشه ای "بدنما" در پشت بام پنت هاوس 7.3 میلیون یورویی خود در لیسبون با تهدید به شکایت مواجه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ژوزه ماتئوس، معمار این خانه گرانقیمت اعلام کرده است که اگر رونالدو این آلاچیق را حذف نکند، از او شکایت خواهد کرد. روز جمعه، این معمار پرتگالی اعلام کرده است که رونالدو با ساختن این آلاچیق زشت، گل به خودی زده است و طراحی و کار وی را زیر سوال برده است. مدیران این ساختمان هم اعلام کرده اند که در حال بررسی ماجرا هستند.

ماتئوس گفته است:" رونالدو را تحسین می کنم و برایش احترام قائل هستم چرا که یک ورزشکار عالی و امیدبخش و یک الگو برای تمامی چیزهایی است که بارها برای فرزندانم مشخص کرده ام.اما ساخت این آلاچیق، بی احترامی و تخریب کار ما و معماری ماست چرا که این کار بدون اجازه گرفتن از معماران، همسایه ها و بدون تصویب پروژه آن توسط شورای شهر لیسبون انجام شده است و نمی توانم آن را تحمل کنم."

ماتئوس می گوید که از دیدن تصاویر ساخته شدن آلاچیق شیشه ای در بالاترین طبقه آپارتمان سیزده طبقه که متعلق به رونالدوست، شوکه شده است. این خانه گران ترین خانه فروخته شده در کشور پرتگال است.

​ ماتئوس افزود:" وقتی که دیدم چه چیزی را در بالای آپارتمان ساخته اند، شوکه و سورپرایز شدم. با تمام قوا علیه این سازه می جنگم. آنها حقوق سازنده را زیر سوال بردند در حالی که در ساختمان سازی باید به چنین چیزهایی احترام گذاشته شود. فکر نمی کنم که نیازی به این کار باشد اما اگر این آلاچیق تخریب نشود، شکایت خواهم کرد."

شورای شهر لیسبون هم اعلام کرده است که هیچ مجوزی برای ساخت و ساز در این آپارتمان از آنها گرفته نشده است و اقدام رونالدو بی اجازه بوده است.

این آپارتمان 7.3 میلیون یورویی، سه هزار متر مربع مساحت دارد و سالن بدنسازی، استخر، سونا و سینما در آن گنجانده شده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала