Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همه در رئال، رائول را می‌خواهند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رائول
رائول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2021
عضو شوید
از رائول گونزالس مهاجم و کاپیتان افسانه‌ای باشگاه رئال مادرید به عنوان گزینه احتمالی جانشینی زیزو نام‌برده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، رائول در کنار پوچتینو و کونته گزینه های اصلی هدایت رئال در فصل آینده هستند. شماره هفت اسطوره ای رئال مادرید در سالهای اخیر در آکادمی رئال مشغول به کار شده است و به نظر می رسد که حامیانی هم دارد. در ماه های اخیر میاتوویچ، بنیتو یا والدانو از او حمایت کرده اند.

مورینتس در مصاحبه با کادنا کوپه گفته بود:” رائول مادرید آماده تر از هر کس دیگری برای هدایت رئال مادرید است. یکی از مطمئن ترین گزینه ها برای جانشینی زیدان است. سبک کاری بسیار نوآورانه ای دارد. سولاری شخصیت فوق العاده ای داشت اما رائول دو برابر بهتر است. به عنوان بازیکن فوق العاده بود و به عنوان مربی هم همین است. یک برنده است.”

پدخا میاتوویچ مدیر ورزشی اسبق رئال هم در مورد رائول صحت کرده بود:” دوست دارم که رائول سرمربی تیم باشد چرا که در بالاترین فشارها می تواند بهترین عملکردش را داشته باشد و می تواند خودش را نشان بدهد. آیا رائول آماده است؟ زیدان آماده بود؟ زیدان و گواردیولا در زمان خود خوب پیش رفتند اما پیرلو به طور مثال در یووه خوب نبود. نمی توان پیش بینی کرد که چه می شود.”

الوارو بنیتو دیگر بازیکن سابق رئال هم گفته بود:” نمی توان در این باره با هدفمندی صحبت کرد. تردیدی ندارم که اگر فرصت به رائول برسد بهترین عملکردش را خواهد داشت.”

​خورخه والدانو که در دوران بازی رائول به او اعتماد کرده بود هم می گوید:”رائول شیفته فوتبال است. در کاستیا خیلی موفق تر از حد پیش بینی ها بوده است. از طرفی همه بازیکنان کاستیا که به تیم بزرگسالان رسیدند نمره خیلی خوبی گرفتند و این نشان از آماده سازی ا«ها در کاستیا بوده است.”

والدانو در سال 2019 هم در مورد رائول گفته بود:” اگر باشگاه از او مراقبت کند می تواند در رئال موفق شود و انتظارات را برآورده سازد. او اجازه نمی دهد که کسی در مورد نظرش پیرامون باشگاه تاثیری بگذارد چرا که در خونش رئالی است. رئال مادرید با رائول می تواند گواردیولا یا سیمئونه خود را پیدا کند. او شخصیت فوق العاده ای دارد. گزینه های سرشناس مثل الگری؟ وقتی می خواهیم از آینده صحبت کنیم نباید رائول را فراموش کنیم.”

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала