Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هر کاری که فکر می‍‌کردم درست است انجام دادم؛ اولین فینال ما بد نبود

© REUTERS / Phil NobleТренер команды "Манчестер Сити" Хосеп Гвардиола на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Тренер команды Манчестер Сити Хосеп Гвардиола на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
عضو شوید
انتظار گواردیولا برای قهرمانی سرانجامی نداشت و شاگردانش در فینال مغلوب چلسی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی در حالیک ه به نخستین فینال اروپایی خود راه یافته بود شب گذشته با نتیجه یک بر صفر مغلوب چلسی شد و از قهرمانی در چمپیونس لیگ باز ماند.

در همین حال پپ گواردیولا پس از پایان بازی با حمایت از نمایش شاگردانش به خبرنگاران گفت:

"تیم‌های بزرگی در این رقابت‌ هستند که ۴،۵ یا ۶ بار در این ۶۰ سال قهرمان شدند. هر کاری که تصور می‌کردم برای تیم درست است انجام دادم. دی‌بروین در بازی مصدوم شد که اینگونه مسائل در هر رقابتی بوجود می‌آید. به همه نیاز داریم. اولین بار بود که به این مرحله می‌رسیدیم. امیدواریم که باز هم در آینده به آن برسیم. فصلی استثنایی برای ما بود و یک دیدار سخت. فرصت‌هایی داشتیم. در نیمه دوم عالی بودیم. شجاعت داشتیم اما نتوانستیم فرصت‌ها را به گل تبدیل کنیم زیرا حریف بسیار قدرتمند بود. بازیکنان عالی بودند. شاید یک روز دیگر بازگردیم!"

پپ در ادامه افزود:

" ۳ یا ۴ لحظه بود که با سانتر از کناره‌ها می‌توانستیم موفق شویم اما آن‌ها به مقصد نرسیدند. تمام تلاشم را در انتخاب ترکیب انجام دادم. مثل دیدار فصل گذشته مقابل لیون. مثل دیدار مقابل پاری سن ژرمن و دورتموند. بهترین‌ها را انتخاب کردم. فکر می‌کنم گوندوغان خیلی خوب بود. در نیمه اول اندکی مشکل داشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. بازی سختی بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала