Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کین، پوچتینو را رئالی می‌کند

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
عضو شوید
ممکن است خروج کین از تاتنهام در نهایت به نفع رئال مادرید تمام شود.

به گزارش اسپوتنیک، مطبوعات انگلیس ادعا کرده اند که یکی از شرط های مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی برای بازگشت به تاتنهام این است که هری کین برگردد، موضوعی که غیرممکن خواهد بود.

در حقیقت تاتنهام می داند که شانسی برای حفظ کین ندارد چرا که این بازیکن می خواهد به تیمی نظیر سیتی برود که جام‌ها را ببرد. اگر کین در تاتنهام نماند به نظر می رسد که پوچتینو قید بازگشت به این تیم را خواهد زد و شانس پیوستنش به رئال بیشتر می شود.

​البته همه این تئوری ها زمانی قابل بررسی است که پی اس جی اجازه رفتن پوچتینو را بدهد در غیر این صورت رئال و تاتنهام باید به گزینه های دیگر فکر کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала