Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد تند سرمربی بلجیم از خطای رودیگر روی دی بروین

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر روبرتو مارتینز سرمربی بلجیم Футбол. Тренировка сборной Бельгии
روبرتو مارتینز سرمربی بلجیم  Футбол. Тренировка сборной Бельгии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
عضو شوید
روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلجیم احساس می‌کند که مدافع چلسی مستحق دریافت کارت سرخ پس از برخورد در نیمه دوم فینال پورتو است.

به گزارش اسپوتنیک؛ کوین دی بروین بازیکن منچسترسیتی و بلجیم پس از شکستگی بینی‌اش در جریان بازی دیشب پس از برخورد با آنتونیو رودیگر مدافع چلسی در نیمه دوم فینال لیگ قهرمانان اروپا 2021، اکنون برای حضورش در یورو 2020 شک و تردیدهایی را ایجاد کرده است.

دی بروین بعد از برخورد، از سوی متئو لاهوز کارت زرد گرفت. بازیکن سیتی برای آزمایش به بیمارستان منتقل شد که نتایج آن توسط خود بازیکن تایید گردید. اکنون وی باید به دلیل این مصدومیت آیا او قادر به حضور در تیم بلجیم برای یورو 2020 است، که در کمتر از دو هفته دیگر شروع می‌شود یا خیر.

انتقاد مارتینز

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلجیم از احتمال از دست دادن یکی از بازیکنان اصلی‌اش در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا که از 11 جون آغاز می‌شود، عصبانی شد. مربی اسپانیایی مصمم بود که باید به رودیگر کارت سرخ مستقیم نشان داده می‌شد.

سرمربی بلجیم اظهار داشت: "به نظر من، رودیگر خوش شانس بود که فقط با یک زرد از زمین بازی بیرون شد. پس از مشاهده چندین بار حادثه، اکنون تردید وجود دارد که وی کوین را با شانه خود در یک چالش بیش از حد و بی خردانه گرفتار کرده است. کوین بازیکنی نیست که به راحتی به زمین برود و فقط با نگاه کردن به چهره او می‌توانید میزان تأثیر را ببینید.

عذرخوانی رودیگر

ستاره چلسی در پی تویت دی بروین خیلی زود خواستار بخشش شد: "واقعاً از مصدومیت دی بروین متاسفم. البته این از سوی من عمدی نبود - من قبلاً شخصاً با کوین در ارتباط بوده‌ام و من واقعاً آرزوی بهبودی سریع برای او دارم و امیدوارم که بتوانیم خیلی زود دوباره او را در زمین ببینم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала