دیدگاه کارشناس امریکایی درباره زیردریایی های روسی «ویرانگران شهرها»

© Sputnik / Oleg Kuleshov /  مراجعه به بانک تصاویر دیدگاه کارشناس امریکایی درباره زیردریایی های روسی «ویرانگران شهرها»
دیدگاه کارشناس امریکایی درباره زیردریایی های روسی «ویرانگران شهرها» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
عضو شوید
کارشناس امریکایی در مقاله ای برای یک نشریه امریکایی درباره زیردریایی های روسی پروژه 955 Borei دیدگاهش را بیان کرد. 
پرتاب راکت بالدار از زیردریایی روسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2018
پرتاب راکت بالدار از زیردریایی روسی + ویدئو

به گزارش اسپوتنیک، پیتر سیچیو کارشناس نظامی امریکا در مقاله ای برای نشریه نشنل انترست، درباره زیردریایی های روسی پروژه 955 Borei صحبت کرد.
زیردریایی هسته ای مدرن "کنیاز الیگ" ماه آینده آزمایش های دریایی را آغاز می کند. این زیردریایی بنا بود در سال 2014 به کارش به پایان برسد و به نیروهای دریایی روسیه ملحق شود، اما به دلیل مشکلات در زمینه تأمین، ساخت و ساز به تعویق افتاد. در جولای سال 2020 زیردریایی به آب انداخته شد. فرض بر این بود که برای روز نیروی دریایی این کشور وارد خدمت می شود، با این حال، به گفته این روزنامه نگاران، بعید است این اتفاق به موقع رخ دهد.
سوچیو یادآوری کرد، که "کنیاز الیگ" اولین زیردریایی پروژه به روز شده 955A "Borey-A" نیست. یکی دیگر از زیردریایی های مجهز به جنگ افزار هسته ای، كنیاز ولادیمیر، از همین طبقه، جون گذشته وارد نیروی دریایی روسیه شد. این زیردریایی راهبردی چهارمین نسل از زیردریایی های هسته ای روسیه است، که برای نیروی دریایی این کشور ساخته شده است.

این کارشناس خاطرنشان کرد: هدف اصلی آنها تخریب شهرهای دشمن است، حتی اگر نیروهای هسته ای دیگر نیز نابود شوند.
یادآوری می کنیم، که امروز روسیه در مجموع دارای چهار زیردریایی Project 955 Borey / 955A Borey-A است و سه زیردریایی دیگر از این نوع در مراحل مختلف ساخت هستند. هر یک از آنها 16 بولاوا ICBM را در زرادخانه خود دارد.
پیش از این، ولادیمیر پوسپلوف، یکی از اعضای هیئت کمیسیون نظامی و صنعتی و هیئت دریایی تحت دولت روسیه گفته بود، که حامل های راهبردی موشک هسته ای پروژه های Borey و Borei-A اکنون جایگزین زیردریایی های Project 667 شده اند، که تعداد ثبت شده ای از بروزرسانی ها را تجربه کرده اند.
اولین زیردریایی ها (پروژه 667A) در دهه 1960 ساخته شدند. آنها اساس پروژه های مدرن شده - 667B ، 667BD ، 667BDR و 667BDRM شدند. دو زیردریایی آخر هنوز در ناوگان شمال و اقیانوس آرام روسیه مشغول خدمت هستند.
در هر مرحله از نوسازی، زیردریایی ها یک سیستم موشکی جدید دریافت کردند، حداکثر برد و وزن موشک ها افزایش یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала