غنی: حکومت برای مهار نمودن موج سوم کرونا، آمادگی کامل دارد

© Official Page for the President of The Islamic Republic of Afghanistan غنی: حکومت برای مهار نمودن موج سوم کرونا، آمادگی کامل دارد
 غنی: حکومت برای مهار نمودن موج سوم کرونا، آمادگی کامل دارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان امروز در نشستی بامسئولان وزارت صحت عامه این کشور گفت، که حکومت به خاطر مهارنمودن موج سوم ویروس کرونا، آمادگی کامل دارد.
 بهره برداری درمانگاه صد بستر قصبه (کووید-19 شماره دوم) در شهر کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
بهره برداری درمانگاه صد بستر قصبه (کووید-19 شماره دوم) در شهر کابل

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان امروز یکشنبه درباره نشست اشرف غنی با مسئولان صحت عامه این کشور نوشت: رئیس جمهور محمد اشرف غنی ظهر امروز در نشستی با مسئولان وزارت صحت عامه، ضمن بحث بخاطر آمادگی های حکومت جهت مهارنمودن دور سوم گسترش ویروس کرونا، به برنامه های آنان گوش داد.
ارگ ریاست جمهوری افزوده است، که رئیس جمهور غنی ضمن ارزیابی گزارش وزارت صحت عامه در خصوص مدیریت منابع، اقدامات برای آینده، افزایش هماهنگی و تشخیص محدودیت ها گفت، که حکومت بخاطر مهارنمودن موج سوم ویروس کرونا، آمادگی کامل دارد و نهادهای بین المللی بهداشتی به منظور همکاری های مفید و موثر، تعهدات شان را با افغانستان به گونه کامل عملی نمایند.
ارگ ریاست جمهوری نوشته است، که سپس سرپرست وزارت صحت عامه و مسئولان مربوطه، گزارش آمادگی های شان را در راستای مهارنمودن موج سوم ویروس کرونا ارائه کرده، گفتند: با بکار گیری از تجارب دو موج گذشتۀ ویروس کرونا، در سیستم ظرفیت کافی به میان آمده است و با افزایش ظرفیت آزمایش کرونا (PCR) و فراهم ساختن اکسیجن به موقع برای بیماران، پلان منظم ترتیب شده است.
در پایان این خبرنامه آمده است، که رئیس جمهور کشور گفت، که در رابطه به پیشنهاد وزارت صحت عامه مبنی بر رفع کمبود داروها و تجهیزات پزشکی، رسیدگی عاجل صورت می گیرد. اداره های ولایتی ضمن آگاهی دهی به مردم، بیشتر منسجم شوند و مسئولیت های شان در زمینۀ بکار گیری موثر از منابع، روشن گردد.

یادآوری می کنیم، که در روزهای پسین شمار بیماران کرونایی در افغانستان افزایش پیدا کرده و روزانه نزدیک به یک هزار بیمار کرونایی تازه در این کشور شناسایی می شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала