Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آقای خاص با مراسم خاص؛ جلسه معارفه مورینیو در حمام تاریخی شهر رم!

© REUTERS / Reuters / Alex Morton Livepicمورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
عضو شوید
در اتفاقی جالب، قرار است جلسه معارفه سرمربی رم در حمام عمومی تاریخی این شهر برگزار شود.

به گزارش اسپوتنیک، توییتر کوریره دلو اسپورت نوشته رم می‌خواهد مراسم معارفه مورینیو را با تشریفات کامل در تاریخ 17 جون در حمام کاراکالا برگزار کند.

Soccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
ورزش
اتحاد نابغه‌های پرتگالی‌ در رُم؟؛ مورینیو رونالدو را می‌خواهد

مورینیو رسما با تیم رم قرارداد بسته و از ابتدای فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست. قطعی شدن و امضای این قرارداد پیش از اتمام فصل گذشته انجام شد اما مراسمی برای رونمایی از مورینیو برگزار نشد.

حالا اما طبق خبری که رسانه کوریره دلااسپورت منتشر کرده قرار است مدیران تیم رم برای مورینیو سنگ تمام بگذارند و در یک مکان تاریخی معرفه رسمی او صورت گیرد.

در ویکی پدیا درباره این مکان تاریخی نوشته شده حمام کاراکالا (Terme di Caracalla) دومین حمام عمومی شهر روم بوده و احتمالا بین سال‌های 212 میلادی تا 216 ساخته شده است؛ چیزی در حدود 18 قرن پیش.

در آن زمان سپتیمیوس و کاراکالا بر روم حکمرانی می‌کردند و تا سال 530 سلسله‌شان حاکم بوده. در آن دوره مکان‌های تاریخی دیگری چون حمام دیوکلتیان، کلیساسی ماکسنتیوس و چندین اثر هنری دیگری هم ساخته شده است که بسیاری از آن‌ها مانند حمام‌های کاراکالا به عنوان یک جاذبه گردشگری استفاده می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала