تولید محصولاتی از ادرار گاو در هند برای درمان کرونا + عکس

© REUTERS / Amit Daveتولید محصولاتی از ادرار گاو در هند برای درمان کرونا + عکس
تولید محصولاتی از ادرار گاو در هند برای درمان کرونا + عکس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
عضو شوید
یک محصول شرکتی که محتوی ادرار گاو در طعم های مختلف مانند آناناسی و پرتقالی است، در سراسر فضای اینترنت سریعا پخش شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از عصر ایران، برخی ادعا می کنند که قادر به درمان کووید-19 نیز خواهد بود. اما از همه عجیب تر آن که به تازگی تصاویری از یک محصول شرکتی که محتوی ادرار گاو در طعم های مختلف مانند آناناسی و پرتقالی است، در سراسر فضای اینترنت سریعا وایرال شده است!

در مجموع با وجود آن که نوشیدن ادرار گاو به منظور درمان بیماری های مختلف در اکثر نقاط جهان غیر قابل درک است و طرفداران و منتقدان خاص خود را دارد، اما تولید محصولی کارخانه ای با طعم های میوه ای متنوع آن هم برای درمان یک بیماری ویروسی همچون کرونا، از هر نظر شوکه کننده است.

تصویری در اینترنت منتشر شده است که 3 بسته را نشان می دهد که هر یک طعم متفاوتی از ادرار گاو را در خود جای داده اند. به نظر می رسد این بسته های 250 میلی لیتری محتوی "ادرار خالص" باشند که با استفاده از طعم دهنده های میوه ای تبدیل به محصولاتی تجاری شده اند!

حال در سوی دیگر این داستان پزشکانی حیرت زده قرار دارند که نسبت به استفاده از ادرار گاو برای پیشگیری و یا درمان کووید-19 هشدار می دهند و اظهار می دارند که هیچ مدرک علمی قابل استنادی در راستای تایید اثربخشی این مواد وجود ندارد و می تواند خطر گسترش بیماری های دیگر را به همراه داشته باشد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала