Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد: می‌خواهم خودم را در رئال ثابت کنم

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
عضو شوید
ادن هازارد بازگشت‌اش به "لیگ برتر" را رد کرده و خود را به رئال مادرید متعهد دانست.

به گزارش اسپوتنیک؛ ادن هازارد بازیکن رئال مادرید بازگشت‌اش به لیگ برتر را رد کرد زیرا هنوز امیدوار است که بتواند خود را در رئال ثابت کند.

ستاره بلجیمی از زمان انتقال 140 میلیونی خود از چلسی در سال 2019، دو فصل مصدومیت داشته است. او همچنین برای برگشت به فُرم سابق‌اش تلاش کرده ولی تا به امروز در 43 بازی برای غول لالیگا فقط 5 گل به ثمر رسانده است.

هازارد در حال حاضر با تیم ملی بلجیم است تا در مسابقات قهرمانی یورو 2020 حضور یابد و این بازیکن 30 ساله روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی با سرمربی بلجیم در مورد آینده‌اش نیز صحبت کرد.

وی گفت: "من یک قرارداد سه ساله با رئال مادرید دارم، بازگشت به انگلیس بحثی ندارد. همه می‌دانند که دو سال اول من خوب نبود، بنابراین ابتدا می‌خواهم خودم را در رئال مادرید ثابت کنم. مطمئناً نمی‌دانم با توجه به شرایط قرارداد مادرید را ترک کنم."

او اضافه کرد: "خودم را می‌شناسم و می‌دانم چه زمانی شکل می‌گیرم. اگر این‌گونه باشد، من می‌توانم همه چیزم را فصل آینده برای رئال بدهم. این نقشه من است."

بازیکن بلجیمی در 12 جون در یک گروهی که متشکل از دانمارک و فنلند است، مسابقات قهرمانی یورو 2020 خود را مقابل روسیه آغاز می‌کند.

آنها این بار پس از عدم موفقیت در بازی در فرانسه 2016، زمانی‌که در مرحله یک چهارم نهایی توسط ولز ناک اوت شدند، امیدوار به یک رقابت بهتر هستند.

هازارد گفت: "همیشه در کنار گروه بودن خوب است. آماده سازی برای یک تورنمنت عالی خواهد بود. امیدوارم همه از جمله من در فُرم باشند."

اگر بازیساز بلجیمی در رئال مادرید بماند او امیدوار است که سرانجام با مربی جدید فُرم قدیمی خود را به نمایش بگذارد. رئال مادرید فصل گذشته در لالیگا دوم شد و سرمربی زین الدین زیدان از این تیم جدا گردید.

هازارد مورد علاقه زیدان بود، ستاره بلجیمی زیرا به عنوان جایگزین کریستیانو رونالدو آمده بود اما چنین نشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала