Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو و رائول محتمل‌ترین گزینه‌های نیمکت داغ برنابئو

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
عضو شوید
رئال مادرید برای جانشینی زیدان، قرار است میان مائوریسیو پوچتینو و رائول یکی را انتخاب کند اما پوچتینو گزینه مورد علاقه سران باشگاه است.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از آنکه ماسیمیلیانو آلگری، که گزینه شماره یک باشگاه برای جایگزینی زین الدین زیدان بود تصمیم گرفت تا سمت هدایت یوونتوس را انتخاب کند، رئال استراتژی خود را تغییر می‌دهد. به دنبال این عقب نشینی، روسای مادرید وقت خود را صرف بررسی تمام گزینه‌های موجود در بازار می‌کنند.

همانطور که قبلا آ اس گزارش کرده، مائوریسیو پوچتینو گزینه مورد علاقه هیئت رئیسه مادرید است که معتقد هستند فلسفه و شخصیت او به خوبی برای باشگاه مناسب است.

همچنان آ اس مدعی‌ست که مادرید واقعاً اولین حرکت‌ها را در جهت آوردن مریب آرجانتینی به برنابئو انجام داده است. بعد از پوچ، رائول دومین گزینه مدنظر موقعیت زیدان است.

واضح است که مادرید نمی‌خواهد وارد مذاکرات رسمی با پوچتینو شود زیرا او مربی است که با پی‌اس‌جی قرارداد دارد، باشگاهی که رئیس فلورنتینو پرز با آن رابطه بسیار خوبی دارد. و با امضای قرارداد کیلیان امباپه، پرز مطمئناً نمی‌خواهد برای از بین بردن این رابطه کاری انجام دهد. دستان مادرید را بسته‌اند، حداقل اردوگاه پوچتینو نسبت به احتمال مربیگری مادرید که مدتها آرزوی او بود واکنش نشان داده و بین دو طرف همه چیز روشن است.

پوچتینو باید اولین حرکات را انجام دهد

اما پوچتینو باید اولین کسی باشد که صحبت می‌کند. رئال مادرید می‌داند که بیرون کردن وی از پاریس بسیار دشوار خواهد بود، هرچند این باشگاه اطمینان دارد که هفته آینده پوچتینو می‌تواند با گفتن ناصر آل خلیفی رئیس PSG اولین قدم‌ها را بردارد که تصمیم به ترک پارک د پرنس گرفته است. این تنها راهی است که او می‌تواند به مادرید برود، جایی که به خوبی شناخته شده که مربی آرجانتینی رابطه بسیار خوبی با امباپه دارد و داشتن او به عنوان مربی باعث می‌شود انتقال به برنابئو برای ستاره فرانسوی جذابیت بیشتری داشته باشد.

از طرف دیگر، علاقه رئال مادرید به پوچتینو با علاقه باشگاه قدیمی او تاتنهام برابر است. رئیس اسپرز دانیل لوی در حال مذاکره با اوست و تلاش می‌نماید تا او را بازگرداند. اگر این مرد آرجانتینی سرانجام گزینه برنابئو را انتخاب کند، این عملیات را برای مادرید گران می‌کند.

مائوریسیو پوچتینو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2021
تاتنهام یا رئال؛ دو مقصد بزرگ برای پوچتینو

آنتونیو کونته

در همین حال، آنتونیو کونته نام دیگری روی میز اتاق مادرید است. تماس‌هایی با این ایتالیایی وجود داشت اما گزارش‌هایی به برنابئو رسیده که نشان می‌دهد او در روش‌ها و سبک مربیگری بیش از حد ناگهانی است که ممکن است با فلسفه رئال مادرید مطابقت نداشته باشد. با وجود این هنوز هم به عنوان گزینه منتفی نیست. او همچنین مورد توجه تاتنهام می‌باشد. و اگر او به شمال لندن نقل مکان کند، این زمینه مادرید را برای بستن پوچتینو هموار می‌کرد. به هر صورت گزارشات مربوط به چندین مربی مختلف همچنان به دفاتر برنابئو می‌رسند. همه گزینه‌ها در نظر گرفته می‌شوند و با سطح خاصی از آرامش زیرا هر اتفاقی بیفتد، باشگاه می‌داند که پشت خود را با رائول پوشانده است. اما پوچتینو مورد علاقه رهبری پروژه جدید است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала