100 افغانی پاداش برای بهترین بازیکن در لیگ برتر دایکندی

© photo: فدراسیون فوتبال دایکندیلیگ برتر دایکندی
لیگ برتر دایکندی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
عضو شوید
پس از پایان یک بازی در لیگ برتر فوتبال دایکندی، برای بهترین بازیکن 100 افغانی جایزه داده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته پس از پایان بازی در لیگ برتر فوتبال دایکندی، برای بهترین بازیکن میدان 100 افغانی از سوی فدارسیون فوتبال این ولایت 100 پاداش داده شده است.

این عملکرد فدراسیون فوتبال دایکندی با واکنش تند کاربران در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد. شماری نویسندگان، خبرنگاران ورزشی و کاربران شبکه‌های اجتماعی، دادن 100 افغانی جایزه برای بهترین بازیکن را تحقیرآمیز عنوان کرده اند.

یعقوب یسنا استاد دانشگاه و نویسنده در این رابطه در صفحه توییتر خود نوشت:«لیگ برتر ولایت دایکندی را به استاد دانش، مشاورانش و مردم دایکندی تبریک عرض می‌کنم. از این‌که 100 افغانی به به‌ترین بازی‌کن لیگ برتر دایکندی جایزه داده شده است، باید مردم دایکندی از استاد دانش تشکر کنند، اگر استاد دانش معاون دوم نمی‌بود، این 100 افغانی جایزه داده نمی‌شد.»

در همین رابطه، فیروز مشعوف، سخنگوی فدارسیون فوتبال افغانستان در صحبت با خبرنگار اسپوتنیک افغانستان می‌گوید که این نهاد در این رابطه اعلامیۀ رسمی منتشر می‌کند. سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید که فدراسیون فوتبال دایکندی مشروعیت رسمی ندارد.

مشعوف در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید که بودیجه به تمامی ولایت به صورت یکسان در نظر گرفته شده است و این فدراسیون‌ها در قسمت دادن جایزه مستقل هستند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال در افغانستان از لحاظ مالی در شرایط دشواری به سر می‌برند. این بازیکنان ماه‌وار یک هزار افغانی حقوق دریافت می‌کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала