Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استاد زیدان، گزینه جدید رئال برای نیمکت این تیم + عکس

© AP Photo / Michel EulerFormer France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.
Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2021
عضو شوید
گزارش‌ها از اسپانیا می‌رساند که رئال مادرید به دنبال باز گرداندن کارلو آنچلوتی است و می‌خواهد این سرمربی ایتالیایی را جانشین زیدان سازد.

به گزارش اسپوتنیک، کارلو آنچلوتی در سال 2013، برای دو فصل هدایت رئال مادرید را به عهده گرفت و با این تیم موفق شد دو جام ارشمند ( لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل‌ری) را برای کهکشانی‌ها به ارمغان بیاورد.

کارلو که سرمربی بسیار با تجربه است، پس از کناره‌گیری زیدان، به رئال مادرید پیوند خورده و گزارش‌ها از اسپانیا می‌رساند که سران لوس بلانکوس به دنبال باز گرداندن او اند.

براساس گزارش کادناسر، پرز رابطه بسیار خوبی با این مرد ایتالیایی دارد و می‌خواهد بار دیگر او هدایت کهکشانی‌ها را به عهده بگیرد.

این سرمربی ایتالیایی که زیدان در زمان حضورش در رئال مادرید، دستیارش بود، در حال حاضر هدایت اورتون را به عهده دارد و از شرایط خودش در این باشگاه راضی است و دیده شود که در برابر پیشنهاد لوس بلانکوس چه تصمیم خواهد گرفت.

کارلو در حالی به یکی از گزینه‌های جدی کهکشانی‌ها مبدل شده است، که گزینه‌ها همچون کونته و رائول نیز انتخاب رییس باشگاه رئال مادرید اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала