تمسخر آمریکایی ها از «هشدار» بایدن به پوتین

© REUTERS / Tom BrennerПрезидент США Джо Байден
Президент США Джо Байден  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2021
عضو شوید
لحن جدی رئیس جمهور آمریکا خطاب به رئیس جمهور روسیه، بینندگان شبکه های تلویزیونی آمریکایی را به تمسخر واداشت.

به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان رسانه های خبری و بینندگان تلویزیون های آمریکا حاضر نیستند لحن تند و جدیت سخنان جوبایدن، رئیس جمهور این‌کشور،  خطاب به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را جدی بگیرند.

کاربران وب سایت فاکس نیوز از تلاش رئیس جمهور آمریکا برای "قاطع و جدی به نظر رسیدن" در برابر رئیس جمهور روسیه به خنده آمدند. آمریکایی ها ابراز داشتند که این تلاش ها به نظر شان ناموفق بود.

گفتنی است؛ جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه (30 می) اعلام کرد اجازه نقض حقوق بشر را به روسیه نخواهد داد. او تاکید کرد وقتی با پوتین صحبت می‌کند اصرار خواهد کرد که حقوق بشر در روسیه رعایت شود.

امریکایی ها شکست بایدن را در دیدار با پوتین پیش بینی کردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2021
امریکایی ها شکست بایدن را در دیدار با پوتین پیش بینی کردند

یکی از خوانندگان خاطرنشان کرد که "لحن تند بایدن به هیچ وجه خوفناک و ترساننده نیست..من حدس می زنم که این صحبت در مورد چین و روسیه باید باعث شود که ما فکر کنیم بایدن یک فرد قاطع است. اما فایده ای نداشت. و این لحن در برابر چین و روسیه هم کار نخواهد کرد. "برخی از کاربران همچنین، به دورویی رئيس جمهور آمریکا اشاره نموده اند.

خواننده ای با نام مستعار Rightside101 اظهار داشته كه رهبران كشورهای دیگر می دانند كه "اظهارات بایدن فقط برای مطبوعات آمریكا در نظر گرفته شده است."  

در تاریخ 26 می کرملین اعلام کرد که ، ولادیمیر پوتین رئيس جمهور روسیه با جو بایدن همتای آمریکایی  او قرار است روز 16 جون  در ژنو دیدار کنند.

کاخ سفید قبلا گفته بود در این دیدار تمام "مسائل عاجل" از جمله درگیری‌های منطقه‌ای، سلاح‌های هسته‌ای و روابط دو جانبه مورد بحث قرار خواهد گرفت. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала