Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس و رئال به پایان خط نزدیک می‌شوند؟

© REUTERS / SUSANA VERAسرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2021
عضو شوید
شواهد نشان می‌دهد راموس و رئال به پایان خط نزدیک می‌شوند.

 به گزارش اسپوتنیک، سرنخ دیگری از معمای آینده سرخیو راموس به دست آمده است. مدافع مستحکم رئال مادرید در هیچ یک از عکس‌های رونمایی از لباس رئال برای فصل بعد دیده نشد.

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2021
خداحافظ کاپیتان؛ غیبت معنی‌دار راموس در مراسم رونمایی از پیراهن فصل جدید + عکس

در همین رابطه، نشریه اسپانیایی مارکا گزارش می‌دهد که او در عکسبرداری پیراهن جدید که توسط رئال مادرید و آدیداس این سه شنبه انجام شد، حضور نداشته است. گرچه درست است که کل اعضای تیم در چنین مراسم‌هایی شرکت نمی‌کنند، اما راموس همیشه یکی از شخصیت‌های اصلی چنین کارهایی بوده است.

مشخص نیست که این تصمیم، تصمیم باشگاه بوده است یا راموس. همچنین ممکن است این عکسبرداری زمانی که راموس به دلیل COVID-19 در قرنطینه بود، برگزار میشد، اما آدیداس همیشه خواهان حضور هرچه بیشتر ستاره‌ها است و اگر مایل به حضور راموس بود، می‌توانست تاریخ انجام این کار را تغییر دهد.

همچنین لازم به ذکر است که این هیچ ارتباطی با این واقعیت ندارد که راموس یک ورزشکار آدیداس نیست. این مسئله قبلاً یک مشکل نبوده است، در حالی که بازیکنان سایر مارک‌های لباس ورزشی مانند وینیسیوس و رودریگو در مراسم رونمایی از لباس جدید حاضر شدند.

عدم حضور راموس هنوز تأیید نمی کند که او در رئال مادرید نخواهد ماند، اما به نظر می‌رسد احتمال جدایی او بیشتر است. این عکس ها هفته ها قبل گرفته شده است، بنابراین راموس از زمان گرفتن آنها می‌توانست با تمدید قرارداد موافقت کند!

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала