Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد جذاب سیتی برای کین؛ دو ستاره به همراه پول + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر هری کین
هری کین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2021
عضو شوید
باشگاه منچسترسیتی تصمیم دارد در روزهای آینده برای جذب هری کین به تاتنهام پیشنهاد ارائه دهد و گفته می‌شود که این پیشنهاد شامل معاوضه ستاره اسپرز با رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس خواهد بود و این باشگاه آماده است مبلغی نیز به تیم لندنی پرداخت کند.

به گزارش اسپوتنیک، هری کین اخیراً به باشگاه تاتنهام خبر داد که به دنبال جدایی است و می‌خواهد راهی تیمی شود که بتواند جام کسب کند.

هری کین بازیکن تاتنهام  Russia World Cup England Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
هری کین می‌خواهد به پپ گواردیولا بپیوند

تیم‌های مطرح لیگ برتر انگلیس، از جمله منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی خواهان این بازیکن اند و علاقه سیتیزن‌ها به کین جدی‌تر از سایر گزینه‌ها است.

این باشگاه تصمیم دارد در روزهای آینده برای جذب هری کین به تاتنهام پیشنهاد ارائه دهد و گفته می‌شود که این پیشنهاد شامل معاوضه ستاره اسپرز با رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس خواهد بود و این باشگاه آماده است مبلغی نیز به تیم لندنی پرداخت کند.

براساس گزارش سان، سران سیتی در حال تدارک پیشنهادی اند که رد آن از سوی سران تاتنهام ممکن نباشد و سیتیزن‌ها در راه جذب این ستاره انگلیسی حریفانی چون یونایتد و چلسی را شکست دهند.

استرلینگ و ژسوس در این فصل بازی‌ها کمتری برای تیم شان انجام دادند و به نظر می‌رسد که جایی در برنامه‌های پپ گواردیولا در فصل جدید ندارند.

این در حالی‌ست که قبل از این محرز نیز در فهرست قربانیان سیتی برای جذب هری کین قرار داشت اما گواردیولا حالا از فروش او منصرف شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала