Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آقای خاص در اندیشه آوردن رونالدو به رُم

© AP Photo / Daniel Ochoa de OlzaReal Madrid's coach Jose Mourinho from Portugal embraces Cristiano Ronaldo from Portugal after a Champions League round of 16, second leg soccer match against CSKA Moscow's at the Santiago Bernabeu Stadium, in Madrid, Wednesday, March 14, 2012
Real Madrid's coach Jose Mourinho from Portugal embraces Cristiano Ronaldo from Portugal after a Champions League round of 16, second leg soccer match against CSKA Moscow's at the Santiago Bernabeu Stadium, in Madrid, Wednesday, March 14, 2012 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2021
عضو شوید
خوزه مورینیو می‌خواهد کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد و این شایعه از سوی کریستین ویری، اسطوره فوتبال ایتالیا، تایید شده است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از یک فصل نچندان خوب برای کریستیانو رونالدو در یوونتوس، این بازیکن در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و از باشگاه‌های منچستریونایتد و پی‌اس‌جی به عنوان مقاصد جدی برای این بازیکن پرتگالی یاد می‌شود.

در ایتالیا اما شایعاتی مبنی به پیوستن این بازیکن شناخته شده به رُم شنیده می‌شود و رسانه‌های ایتالیایی مدعی اند که آقای خاص خواهان به خدمت گرفتن رونالدو است.

این موضوع را کریستین ویری، اسطوره فوتبال ایتالیا، در گفت‌وگوی زنده تایید کرد و بدون این که در مورد روشنی بیشتری بیندازد، گفت:" مورینیو می خواهد رونالدو را به رم بیاورد".

این موضوع را کاسانو بازیکن ایتالیایی در همین برنامه‌ که ویری صحبت می‌کرد، رد کرد و اظهار داشت که رابطه رونالدو با آقای خاص خوب نیست و احتمال همکاری این دو پس از دوره رئال مادرید، در حد صفر است.

این در حالی‌ست که قبل از این جورجینیو نامزد کریستانو رونالدو، از ماندن این بازیکن در تورین خبر داده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала