Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید دل بوسکه از زیدان و استقبال از سپردن هدایت رئال به رائول

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دل بوسکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید
دل بوسکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2021
عضو شوید
ویسنته دل‌بوسکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید، در گفت‌وگویی به تمجید از زین‌الدین زیدان پرداخت و از سپردن هدایت لوس بلانکوس را به رائول استقبال کرد.

به گزارش اسپوتنیک، زین‌الدین زیدان چند روز قبل از هدایت رئال مادرید به دلیل رفتار نامناسب مدیران استعفأ داد و حالا باشگاه تصمیم دارد تا یکی از میان آنتونیو کونته و رائول گونزالس را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کند.

زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2021
واکنش رسانه‌های مادریدی به نامه زیدان به هواداران + عکس

ویسنته دل‌بوسکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید، امروز در افتتاحیه آکادمی فوتبالش، در مورد جدایی زیدان و سپردن هدایت کهکشانی‌ها به رائول صحبت کرد و سرمربی فرانسوی را نماینده بسیار خوبی مادریدیستا‌ها عنوان کرد.

او در مورد قطع همکاری زیدان با رئال گفت:" او به خوبی جدا شد و رفتاری بسیار خوب داشت. مطمئن هستم که شما باید مطالب و حاشیه‌ها را مطالعه کنید اما او ثابت کرده که یک مادریدیستا است. او همیشه یک نماینده خوب برای رئال مادرید بوده که با شکوه و وقار به بهترین شیوه ممکن پرچم و لوگوی رئال مادرید را ارائه کرده."
این سرمربی افسانوی در ادامه در مورد رائول حرف زد و گفت:" خیلی خوشحال می‌شوم که او را روی نیمکت تیم ببینم. او می‌تواند به خوبی رختکن را کنترل کند و احساس کوچک بودن نسبت به بقیه نداشته باشد."

دل بوسکه در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که هم زیدان و هم رائول در زمان حضورش در رئال مادرید شاگردانش بوده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала