Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله مجدد رییس یوفا به تیم‌های سوپر لیگی: آن‌ها چندان محبوب هم نیستند

© REUTERS / Alkis KonstantinidisNewly elected UEFA President Aleksander Ceferin of Slovenia delivers a speech during the Extraordinary Congress in Athens, Greece September 14, 2016
Newly elected UEFA President Aleksander Ceferin of Slovenia delivers a speech during the Extraordinary Congress in Athens, Greece September 14, 2016 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2021
عضو شوید
الکساندر چفرین، رییس اتحادیه فوتبال اروپا، باشگاه‌های رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا را تهدید برای یوفا عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جنگ تیم‌های رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا با اتحادیه فوتبال اروپا ادامه دارد و هر سه باشگاه با وجود تهدیدات بسیار سنگین، هنوز از حضور در رقابت‌های سوپر لیگ انصراف نداده‌اند.

Soccer Football - FC Barcelona, Atletico Madrid and Real Madrid scarves are displayed inside a store at Las Ramblas as twelve of Europe's top football clubs launch a breakaway Super League - Barcelona, Spain - April 19, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
سهام سوپر لیگ همچنان در اختیار باشگاه‌های بنیانگذار

هر دو طرف در گفت‌وگو‌های شان هم‌دیگر را به خلق مشکلات و بردن فوتبال به سمت‌ پرتگاه متهم می‌کنند و مدعی اند که فوتبال در خطر است.

الکساندر چفرین رییس اتحادیه فوتبال اروپا( یوفا) بار دیگر و در تازه‌ترین گفت‌وگوی خودش، باشگاه‌های رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا را تهدید برای یوفا عنوان کرد.

وی به تلگراف گفت:" همه و حتی آن‌هایی که اندک‌ترین اطلاعات را دارند، به این درک رسیده اند که موضوع سوپر لیگ به پایان رسیده است. به نظرم این سه باشگاهی که هنوز فکر می کنند سوپرلیگ پابرجا است، به طریقی به ما کمک کرده اند چرا که حالا صحبت درباره اهمیت وحدت و دیگر چیزها بسیار آسان تر است زیرا می توانیم به آن‌ها بگوییم اگر از این چیزها خوش‌تان نمی‌آید بروید و در همان سوپرلیگ خودتان بازی کنید. برخی‌ها ادعا دارند که مالکان آمریکایی باشگاه‌های انگلیسی مقصر این وضعیت اند اما فراموش می‌کنند که یک باشگاه ایتالیایی و دو باشگاه اسپانیایی هستند که به مشکلات می‌افزایند. ما 244 باشگاه اتحادیه باشگاه های اروپا صحبت می کنم، مشخص است که این سه باشگاه چندان هم محبوب نیستند."

این در حالی‌ست که اخیراً یوفا به علیه این سه تیم پرونده تشکیل داد و این احتمال وجود دارد که محرومیت‌هایی سنگینی برای این تیم‌ها در نظر گرفته شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала