Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظ کاپیتان؛ غیبت معنی‌دار راموس در مراسم رونمایی از پیراهن فصل جدید + عکس

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید قطعی است زیرا این بازیکن در عکس‌برداری از پیراهن فصل بعد کهکشانی‌ها حضور پیدا نکرد.

به گزارش اسپوتنیک، به گذشته هر روز سرخیو راموس به دروازه‌های خروجی رئال مادرید، بیشتر از قبل نزدیک می‌شود و خبری از تمدید و ماندن این بازیکن در مادرید نیست.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به باشگاه رئال مادرید، معتقد اند که بن‌بست در مذاکرات شکستنی نیست و احتمال جدایی راموس بسیار بالا است.

از سویی هم وضعیت قسمی است که نشان می‌دهد راموس در آستانه ترک رئال مادرید است و بزودی این اتفاق خواهد افتاد.

رئال مادرید اخیراً عکس‌برداری از پیراهن اول خود برای فصل جدید را انجام داد که در آن کاپیتان 35 ساله شان حضور نداشت و این نشان می‌دهد که راموس در این تیم نخواهد ماند.

در روز عکس‌برداری، کریم بنزما، مارسلو، مارکو آسنسیو و کاسمیرو پیراهن نخست تیم را برتن کردند و بازیکنانی چون فده والورده، وینیسیوس جونیور و ادن هازارد نیز لباس تمرینی تیم را پوشیدند و با آن عکس گرفتند.

گفته می‌شود که آینده راموس به روز جمعه و پس  از ملاقات او رییس باشگاه رئال مادرید مشخص خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала