Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های امیدوارکنندۀ رییس بارسا در خصوص آیندۀ مسی

© REUTERS / ALBERT GEAمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2021
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا، صحبت‌های امیدوار کنند‌ه‌ای را در رابطه با پروسه تمدید قرارداد مسی مطرح کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا پس از معارفه اریک گارسیا، در نشست خبری حاضر شد و در مورد آینده لیونل مسی صحبت کرد.

سيرجيو أجويرو لاعب مانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2021
ورزش
آگوئرو – بارسا؛ همه چیز به مسی بستگی دارد

طبق گفته‌های لاپورتا، مسی به ماندن در بارسلونا بسیار نزدیک شده است و به احتمال فراوان باید دو فصل دیگر او را با لباس تیمی ببینیم که تمام دوران فوتبال خود را در آن سپری کرده است.

لاپورتا در خصوص آینده فوق ستاره تیمش گفت:«ما در حال صحبت با لئو و مدیر برنامه اش هستیم و همه چیز خوب پیش می رود. امیدواریم که روند مذاکرات همین طور خوب پیش برود و ادامه داشته باشد. هنوز چیزی قطعی نشده است اما ما می دانیم که لئو می خواهد بماند.»
رییس باشگاه بارسلونا در ادامه گفت:«چیزی که در مورد لئو در حال رخ دادن است، ربطی به پول ندارد و مسئله مالی نیست، بلکه موضوع آینده و پروژه ورزشی است. او به پول اهمیتی نمی دهد بلکه می خواهد تیمی داشته باشیم که قادر به فتح لالیگا، لیگ قهرمانان و جام های دیگر باشد.»

در حقیقت به نظر می‌رسد که همه راه‌ها به تمدید قرارداد فوق ستاره آرجنتینی ختم می‌شود. آخرین مورد آن به جذب سرخیو آگوئرو باز می گشت که دوست صمیمی لئو مسی است و می‌تواند محرکی برای ماندگار شدن او باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала