Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه، رونالدو، ایکاردی؛ دومینوی جذاب نقل‌‍وانتقالاتی

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
عضو شوید
ممکن است کیلیان امباپه با رفتن به رئال مادرید کریستیانو رونالدو قهرمان کودکی و الگوی دوران ورزشی خود را به پی‌اس‌جی بکشاند.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که این روزها بحث در مورد مربیان تیم های بزرگ اروپا داغ است اما به نظر می رسد که یک زلزله نقل و انتقالاتی در میان بازیکنان با نقش آفرینی کیلیان امباپه، کریستیانو رونالدو و مائورو ایکاردی در راه است.

این سه نفر در این تابستان در مسیری متفاوت حرکت خواهند کرد و انتقال هر کدامشان می تواند روی دیگری اثر بگذارد. طبیعتا مهمترین بخش این مثلث، امباپه است که رئال مادرید رویای خریدنش را دارد.

اگر ستاره تیم ملی فرانسه راهی رئال مادرید شود، درها به روی حضور رونالدو در پاریس باز می شود و بدین ترتیب مائورو می تواند راهی یووه شود.

​قرارداد امباپه با پی اس جی تا 2022 اعتبار دارد و پاریسی ها می دانند که اگر او را در همین تابستان نفروشند، این ستاره را در تابستان 2022 رایگان از دست می دهند چرا که کیلیان همه پیشنهادها برای تمدید با پی اس جی را رد کرده و می خواهد به همین روند ادامه بدهد.

از سویی رونالدو می تواند راهی پی اس جی شود چرا که تیم فرانسوی تنها تیمی است که توان دستمزد وی که سالانه 30 میلیون یوروست را خواهد داشت. بدین ترتیب برای تکمیل این مثلث، ایکاردی که در پی اس جی حس و حال خوبی ندارد، می تواند راهی یوونتوس شود و دوباره در لیگ ایتالیا بازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала