Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اومتیتی با فشار بارسا در آستانه خروج از نیوکمپ

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ساموئل اومتیتی بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training
ساموئل اومتیتی  بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
عضو شوید
گفته می‌شود بارسلونا از اومتیتی خواسته است تا در تابستان امسال باشگاه جدیدی پیدا کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ مطبوعات کاتالان مدعی شده‌اند که باشگاه بارسلونا از ساموئل اومتیتی ​​مدافع فرانسوی خود خواسته در تابستان امسال باشگاه جدیدی پیدا کند. اما دستمزد او می‌تواند مانع علاقمندان شود.

View this post on Instagram

A post shared by Samuel Umtiti (@samumtiti)

اومتیتی ​​که توسط دیدیه دُشان برای حضور در یورو انتخاب نشده، می‌تواند با استفاده از ماه جون به آینده‌اش فکر کند و احتمالاً یک باشگاه جدید دست و پا نماید. زیرا طبق گزارش اسپورت، بارسا به مدافع فرانسوی (27می) اطلاع داد که برای فصل آینده روی او حساب نمی‌کند. با بازگشت رسمی اریک گارسیا در روز سه شنبه، باشگاه کاتالان اکنون 6 مدافع اصلی در اختیار دارد: گارسیا، اومتیتی​​، رونالد آرائوخو، کلمنت لنگله، جرارد پیکه و اسکار مینگئزا. به عبارت آرام‌تری، همه آنها در این فصل درخشان نبوده‌اند اما در نزد سران باشگاه آنها پشتیبانی بیشتر نسبت به امتیتی دارند.

سه سال تاریک

باید گفت که از جام جهانی 2018 "بیگ سام" به دلیل مصدومیت‌های مکرر به ویژه از ناحیه زانو، سختی‌های زیادی را متحمل شده است. او در 15-2018 در 2018-2019 (1.268 دقیقه)، 18 بازی در 2019-2020 (1.316 دقیقه) و 16 بازی در 2020-2021 (827 دقیقه) انجام داده است. خیلی کم است که از نظر کارکنان و مدیران قابل اعتماد به نظر برسد.

هنوز هم طبق گزارش اسپورت، اومتیتی تا 2023 قرارداد دارد و می‌تواند برای همیشه جدا شود، یا در ابتدا قرضی برود. مشکل: حقوق قابل توجه او است که خواستگاران را به طور بالقوه به چالش می‌کشد، زیرا ستاره فرانسوی سالانه 12 میلیون یورو ناخالص دریافت می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала