Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ امرسون به بارسا پیوست

© AFP 2023 / KAY NIETFELDЛоготип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года
Логотип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
عضو شوید
بارسلونا سومین خرید فصل خود را انجام داد و امرسون ستاره رئال بتیس را به خدمت گرفت.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه بارسلونا با پرداخت 9 میلیون یورو به رئال بتیس، امرسون ستاره برزیلی این تیم را به خدمت گرفت و این بازیکن از اول جولای رسما وارد نیوکمپ می‌شود.

این بازیکن برزیلی که تحت مالکیت بتیس و بالومپیه بود، در دو فصل گذشته به صورت قرضی با تیم اندلس بازی می‌کرد. تیم کولی 9 میلیون دریافت کرده و تیم بتیس 20 درصد از فروش این بازیکن را در آینده حفظ می‌کند.

مدافع کناری برزیلی که به عنوان یک مدافع کناری عمیق و سرشار از تکنکیک، 5 گل و 10 پاس گل با بتیس ثبت کرده است، جایی که او از جنوری 2019، زمانی‌که توافق نامه با اتلتیکو مینیرو بسته شد، در آن بازی کرده است. در کل او در دو سال و نیم حضور در بتیس 79 بازی انجام داده است.

در این دو دوره اخیر در لالیگا، امرسون 22 ساله چهارمین مدافع با بیشترین پاس گل بوده است (10 گل زده) و تنها جوردی آلبا (20)، خسوس ناواس (16) و کایران تریپیر (11) از او پیشی گرفته‌اند. علاوه بر این، وی هفتمین دفاع لالیگا بوده که بیشترین موقعیت را ایجاد کرده است.

امرسون با تیم برزیل هم در زیر 20 سال و هم زیر 23 سال حضور داشته و اولین بازی خود را در ترکیب بزرگسالان در نوامبر 2019 در یک بازی دوستانه برابر کوریای جنوبی انجام داده است. این مدافع در واقع برای بازی در کوپا آمریکا در تیم ملی خود متمرکز شده، بنابراین معرفی وی به عنوان بازیکن جدید بارسا بعدا انجام خواهد شد.

امرسون به سومین خرید لاپورتا بدل شد در حالی‌که او پیش از این توانسته بود کان آگوئرو و اریک گارسیا را از سیتی به خدمت گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала