Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت چلسی و سیتی بر سر جذب لوکاکو از اینتر

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر روملو لوکاکو بازیکن اینترمیلان Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium
روملو لوکاکو بازیکن اینترمیلان  Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
عضو شوید
باشگاه چلسی در حال مذاکره با روملو لوکاکو قرار دارد اما منچسترسیتی دستمزد بیشتری را به او پیشنهاد می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ چلسی از این‌که در خط حمله ضعیف است برای فصل بعد می‌خواهد آنرا جبران نماید و توماس توخل یک مُهاجم را در اولویت اصلی خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار داده و تعدادی از آنها از جمله روملو لوکاکو ستاره اینترمیلان با این موضوع در ارتباط هستند.

چلسی در حال صحبت با روملو لوکاکو می‌باشد اما اگر این بازیکن قصد عزیمت به چلسی را کند باید پیشنهاد بالاتر منچسترسیتی را نادیده بگیرد.

این شروع قابل توجهی برای حرفه‌ای مربی آلمانی در استمفوردبریج است که در 5 ماه مسئولیت‌اش، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است. اما تیم کاملاً به مزاج او خوش نیامده که فصل آینده با برنامه ریزی‌های مختلف برای انجام تغییرات در خط حمله مشکل خواهد داشت.

به نظر می‌رسد اولیویه ژیرود با پایان یافتن قراردادش با علاقه مندی میلان، باید لندن را ترک کند در حالی‌که تامی آبراهام نیز چشم به جدایی دارد. تیمو ورنر نیز در شرایطی که می‌توانست یک مُهاجم بیرون و خارج از خانه باشد، شرایط خود را مقابل دروازه تجربه کرده است.

به گزارش یورو اسپورت، چلسی در حال حاضر با لوکاکو و نمایندگانش در تماس است زیرا آنها ستاره میانی اینترمیلان را به عنوان هدف اصلی خود قرار می‌دهند.

ملی پوش بلجیمی در این فصل پر سر و صدا بوده و 24 گل در سری آ به ثمر رسانده تا اینتر را به عنوان قهرمانی در لیگ کمک کند. آنتونیو کونته در تابستان از این باشگاه جدا شد و موقعیت لوکاکو را با تیم ایتالیایی در تردید قرار داد. اینتر همچنین در موقعیتی قرار دارد که به دنبال فروش بازیکنان است تا بتواند پس از یک سال مالی سخت‌تر از نامه را حفظ کند.

به گزارش یورو اسپورت، سیتی می‌تواند تلاش‌های چلسی در جذب لوکاکو را با پیشنهاد پول بیشتر به وی منتفی کند.

پپ گواردیولا همچنین به دنبال یک مهاجم است و آس لوکاکو را به عنوان یک گزینه ایده آل می‌داند. سرخیو آگوئرو در حالی امسال به بارسلونا رفت که آینده گابریل ژسوس نیز در هاله ابهام است.

گزارش شده که همکاران لوکاکو در حال حاضر در حال مذاکره با آبی‌ها بر سر پیشنهاد قرارداد احتمالی است. با این حال، آنها به چلسی گفته‌اند که سیتی آماده پرداخت بیشتر به ستاره بلجیمی است که این می‌تواند خطری برای تیم لندنی باشد.

اهداف دیگری نیز در لیست خواسته‌های توخل هستند از جمله هری کین و ارلینگ هالند، اما آنها از محدوده قیمت باشگاه خارج هستند.آداما ترائوره به عنوان بازیکن غافلگیرکننده نامگذاری شده، آبی‌ها قصد دارند گزینه‌های حمله خود را تقویت کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала