Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مجازات سنگین در انتظار بنیان‌گذاران سوپرلیگ اروپا

© REUTERS / DADO RUVICMetal figures of football players are seen in front of the words "European Super League" in this illustration taken April 20, 2021
Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اروپا می‌خواهد هرچه سریعتر باشگاه های سوپرلیگی را مجازات کند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از فصلی که در آن باشگاه ها مانند همه اقشار جهان با بیماری همه گیر کرونا دست و پنجه نرم کرده و 12 باشگاه تلاش کردند تا سوپر لیگ جدا گانه ای را دهند، فوتبال اروپا با موانع بزرگی روبرو شده است.

Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
ادامه کشمکش میان یوفا و سوپرلیگ؛ سوپرلیگ هنوز زنده است!

سه تیم بزرگ لیگ قهرمانان اروپا به نام های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس با خطر اخراج از این رقابت روبرو هستند و حتی افرادی که مخالف سوپرلیگ بودند نیز پذیرفته اند که اگر ساختار موجود حفظ شود، آینده فوتبال در خطر خواهد بود.

پیش از این اعلام شده بود که یوفا به دنبال برخورد انضباطی با این 3 باشگاه است و می خواهد از آنها مبالغ سنگینی را به عنوان جریمه طلب کند.

در همین راستا، لاریپابلیکا مدعی شده که بالاترین نهاد فوتبالی اروپا قصد دارد در همین هفته جاری 3 باشگاه بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس را از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا محروم سازد.

از سوی هم، خاویر تباس رییس سازمان لالیگا در پیوند به محرومیت این سه باشگاه اروپا از لیگ قهرمانان اروپا گفت:«آنها باشگاه ها و موسسات زیادی را در اروپا آزار دادند. این احساس من برای شرایطی لست که ایجاد شده است. فکر میکنم که این 3 باشگاه از لیگ قهرمانان فصل بعد کنار گذاشته میشوند و باید ترس داشته باشند

9 باشگاه از 12 باشگاهی که در پروژه سوپرلیگ اعلام حضور کردند، خیلی زود عقب نشینی کرده و اعتراف کردند که مرتکب اشتباه شده اند. اما رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از چنین کاری خودداری کرده اند.

با این حال از آنجا که هیچ باشگاهی از اسپانیا یا ایتالیا قرار نیست تا ماه آگست و تا شروع در لیگ کنفرانس جدید اروپا درگیر رقابت های اروپایی باشد، به نظر می رسد که هر تصمیمی برای بیرون راندن این سه تیم از لیگ قهرمانان در اواخر تابستان اتخاذ خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала