Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه‌های تابستانی رئال: کم کردن تیم و فقط یک خرید بزرگ

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
عضو شوید
با آمدن کارلو آنچلوتی روی نیمکت رئال حالا همه رسانه‌ها به خریدها و خروجی‌های وی توجه کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرانجام کارلو آنچلوتی به رئال مادرید بازگشت. او که به عنوان سرمربی اورتون در گودیسون پارک ثابت قدم به نظر می‌رسید، اما با رسیدن پیشنهادی از مادرید، نتوانست آنرا رد کند.

شاید این مربی ایتالیایی تنها نام بزرگی نباشد که در تابستان امسال به والدبباس می‌رسد اما در حال حاضر اولویت این باشگاه خروج برخی بازیکنان از پیرامون تیم است.

پاکو گونزالس مدیرخبرنگار اسپانیای در برنامه "زمان بازی" (Tiempo de Juge) در "ال پارتیدازو – کادنا کوپه توضیح داد: "رئال مادرید در حال حاضر 33 بازیکن اصلی دارد. هیچ پیشنهادی برای هیچ یک از آنها، حتی [ادن] هازارد ارائه نشده است. خرید یک بازیکن عالی و فروش نکردن کسی بدهی زیادی برای این باشگاه به همراه خواهد داشت. برنامه این است که [لوکا] یوویچ را به صورت قرضی و بازی بیرون نگه دارد، اما فروش او نیست."

او اضافه کرد: "بازیکنانی مانند براهیم [دیاز] و [تِك] كوبو در یافتن باشگاه‌ها مشكلی نخواهند داشت. [مارتین] اودگارد می‌تواند دوباره قرض داده شود و رُم نیز بورخا مایورال را می‌خواهد اما آنها 15 میلیون یورو را برای او ندارند.

گونزالس افزود: "مشکل بزرگ این تابستان این است که فقط باشگاه‌های دولتی پول دارند. [دنی] سبایوس گفته که قرارداد قرضی دیگری نمی‌خواهد. او در حال صحبت با رئال بتیس است اما آنها هیچ پولی ندارند."

فقط یک ورود بزرگ

کیلیان امباپه فقط یکی از نام‌هایی است که پیش از بازار نقل و انتقالات امسال با رئال مادرید مرتبط شده، اما خرید یک قرارداد بزرگ برای این باشگاه آسان نخواهد بود.

گونزالس گفت: "اگر رئال مادرید قرارداد امضا کند به این دلیل است که آنها قبل از ماه آگوست فروش زیادی داشته باشند. این فقط یک خرید بزرگ است. هیچ مدافع میانی برای پوشش سرخیو راموس امضا نمی‌کند و بازیکن دیگری نیز به خط هافبک نمی‌رسد. امباپه و [ارلینگ] هالند نمی‌توانند همزمان بپیوندند. رئال مادرید برای درخواست قیمت یا تعویض بازیکن با PSG تماس نگرفته است."

زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2019
ورزش
ورودی ها و خروجی های رئال کدامند؟ در جلسه زیدان و پرز چه گذشت؟

خروجی های رئال مادرید

انتظار می‌رود سرخیو راموس تنها تابعی مهم باشد که تابستان جدا شود. گونزالس گفت: "رئال مادرید انتظار دارد که 3 فروش از 33 بازیکن‌اش به زودی انجام شود. سرخیو راموس قصد تمدید ندارد، [رافائل] واران می‌تواند اگر پیشنهادی از 35 تا 40 میلیون یورو ارائه شود، آنجا را ترك كند. ایسكو به دنبال تیم جدیدی است. آنها انتظار ندارند مارسلو به خاطر روشی كه دارد جابجا شود، حتی اگر زیاد بازی نكند. پس از آن، در مورد [گرت] بیل چیزی به باشگاه گفته نشده است. آنتونیو بلانکو، میگوئل گوتیرز و ماروین پارک در کاستیا باقی خواهند ماند و آنچلوتی آنها را در صورت لزوم به تیم اول فرا می‌خواند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала