Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تباس: "رئال مادرید و بارسلونا باید ترسیده باشند"

© AP Photo / Paul WhiteJavier Tebas, presidente de LaLiga
Javier Tebas, presidente de LaLiga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
عضو شوید
احتمالا ممنوعیت باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس این هفته از مسابقات بین المللی رسمی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اتحادیه فوتبال اروپا در حالی‌که رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس حاضر به عقب نشینی از پیشنهاد محکوم به دادگاه نشده‌اند، پرونده انضباطی را آغاز کرده است.

این سه تیم به امید روزی که رقابت جدایی را ایجاد کنند، با وجود عذرخواهی رسمی 9 بنیانگذار دیگر، همچنان پابرجا هستند.

شش باشگاه لیگ برتری درگیر و همچنین اینترمیلان، آث میلان و اتلتیکو مادرید برای اطمینان از جایگاه شان در مسابقات یوفا، کاهش 5 درصدی جوایز شان را برای آینده پذیرفتند. با این وجود علی‌رغم تهدید به محرومیت دو ساله، چنین جدایی از جفت اسپانیایی و باشگاه ایتالیایی صورت نگرفته است.

طبق گزارش "لا ریپابلیکا" از طریق "میل"، یوفا این هفته در مورد نحوه مجازات این سه باشگاه تصمیم می‌گیرد.

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا، پیش از این قول داده که در دادگاه داوری ورزش پس از حُکم دادگاه اسپانیا مبنی بر قانونی بودن قرارداد سوپرلیگ اروپا، با هرگونه تحریم مقابله کند.

اما خاویر تباس رئیس لالیگا به کاتالان‌ها و رئال مادرید گفته که از عصبانیت یوفا باید بترسند.

تباس به "ال‌گولازو دو گل" گفت:

"مواردی که باید ترسیده باشند رئال مادرید و بارسلونا هستند. نمی‌خواهم یک لیگ قهرمانان را بدون آنها تصور کنم، اما این اتفاق می‌افتد. یوفا ممکن است بیش از یک تحریم، مادرید و بارسا را ​​در لیگ قهرمانان ثبت کند. فکر می‌کنم آنها کنار گذاشته خواهند شد و آنها باید ترسیده باشند. هر سه به دلیل شایستگی به لیگ قهرمانان فصل آینده راه یافتند و 20 عنوان قهرمانی بین خود دارند.

ESL بدون در نظر گرفتن عملکرد آنها، هر 12 بنیانگذار را هر سال جایی در مسابقات جدید تحویل می‌داد و این مفهومی است که تباس، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادرید را مقصر می‌داند. وی خاطرنشان کرد:

"ایده سوپرلیگ مدتی است که آرزوی فلورنتینو بوده است. آنطور که آنها سعی کرده‌اند ادعا کنند این یک مسئله کوید نیست. این مفهوم مرده نیست. آنها می‌خواهند همه چیز در اطراف باشگاه‌های بزرگ بچرخد و دیگران اضافی باشند و به زانو درآیند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала