Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین رونالدو، گرت بیل جدید رئال مادرید

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
عضو شوید
پرداخت دستمزد برای بازیکنی که هیچ تاثیری در عملکرد تیمی ندارد، تبدیل به یک عادت در رئال مادرید شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد، ستاره بلجیمی رئال مادرید پس از مدت‌ها حضور در اسپانیا هنوز موفق نشده است توانمندی‌های خود را ثابت کند و تبدیل به یک بازیکن درجه دو یا حتی سه شده که دیگر جایگاهی در برنامه مربیان پایتخت‌نشینان اسپانیا ندارد.

Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
هازارد: می‌خواهم خودم را در رئال ثابت کنم

انتقال هازارد از چلسی به رئال مادرید برای بسیاری از هواداران این تیم بسیار امیدوار کننده بود و کارشناسان زیادی امیدوار بودند تا بتواند درخشش‌های خود در چلسی را نه تنها در مادرید ادامه دهد بلکه حتی بهبود ببخشد. با این حال هازارد حتی شبیه به سایه خودش در چلسی نیز نیست.

خرید وینگر بلجیمی نزدیک به صد میلیون یورو هزینه روی دست مادریدی‌ها گذاشت و پرداخت دستمزدهای این بازیکن نیز کار ساده‌ای نیست. هازارد بارها و بارها در رئال دچار مصدومیت شده و تقریباً هیچ گاه نتوانسته به تیمش برای کسب امتیاز و گلزنی کمک کند.

بازیکن پیشین چلسی در مصاحبه اخیر خود راجع به شرایطش در رئال گفته است:«فکر نمی‌کنم علاقه‌ای به جدایی از رئال داشته باشم. سه سال از قرارداد من با رئال مادرید باقی مانده و تمایلی ندارم از جمع مادریدی‌ها جدا شوم. در حال حاضر تمرکزم روی مسابقات یورو است و در رئال هم کاملاً اثرگذار هستم.»

با توجه به اظهارنظر هازارد می‌توان متوجه شد که رئال مادرید اگرچه تلاش زیادی کرد تا از دست گرت بیل خلاص شود، اما حالا در بند هازارد گیر افتاده است! این بازیکن بلژیکی نیز تمایل دارد تا مسیری که بیل در مادرید پشت سر گذاشت را ادامه دهد و ظاهراً دریافت حقوق بالا برای او بیش از بازی کردن و درخشیدن اهمیت دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала