Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرشاد نور: به برد در بازی فردا باور دارم، از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

فرشاد نور کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان
فرشاد نور کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
عضو شوید
کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان در نشست خبری پیش از جدال شیران خراسان با بنگلادش از عرم و اراده‌ی قوی برای پیروزی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های ملی فوتبال افغانستان و بنگلادش در چارچوب دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین در ورزش‌گاه جاسم بن‌حمد شهر دوحه در کشور قطر به مصاف هم خواهند رفت.

در همین حال فرشاد نور کاپیتان تیم ملی فوتبال کشور در کنفرانس مطبوعاتی این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

نور گفت: " تمرینات خوبی در دوبی داشتیم و نتایج خوبی برابر اندونزی و سنگاپور گرفتیم. مدت زیادی است که تیم یکجا است و این اولین بار است که چنین اتفاقی رخ داده است. برای بازی فردا کاملا آماده و هیجان زده هستیم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم."

کاپیتان تیم ملی در ادامه افزود: "من از مردم افغانستان میخواهم که ما را حمایت کنند. ما تمام تلاش مان را برای شان انجام میدهیم تا نتایج خوب کسب کنیم."

هافبک جنگنده شیران خراسان در ادامه اظهار داشت:"اگر صادقانه بگویم، من بازی های سایر گروپ ها را ندیدم و دنبال نکردم.همان طور که گفتم با مدت زیادی با هم بودیم پس ما میتوانیم یک تیم قوی باشیم. البته هنوز ضرورت داریم که به شرایط خوب برسیم، چون مدت زیادی بازی نکردیم.من باور دارم که ما میتوانیم برنده مسابقه باشیم. ما از هیچ تیمی نمیترسیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала